Doç. MEHMET ÖZER DEMİR

Genel Bilgiler

Kurum Bilgileri

  • Kurum Bilgi İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
  • UnvanDOÇENT

İletişim Bilgileri

  • Ofis İŞLETME BÖLÜMÜ
  • AdresİKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

Biyografi

Scopus Bilgiler

Scopus Citation-Count Scopus Cited-by-count Scopus Toplam Yayın Scopus Eid Değeri Scopus Orcid Değeri Scopus Link

Google Scholar Bilgiler

Google H-index Google i10-index Google H-index 2018 Google i10-index 2018 Google Atıf Google Atıf 2018

Araştırma Alanları

Ürün ve Marka Yönetimi

Pazarlama Araştırmaları

Dijital Pazarlama

Eğitim Bilgileri

Eğitim Bilgileri

  • Doktora

    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İŞLETME (DR),

    2009 2004
  • Lisans

    İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ,İŞLETME MÜHENDİSLİĞİ PR.

    2000 1996
  • Yüksek Lisans

    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İŞLETME (YL) (TEZLİ),

    2003 2002

Yaptığı Tezler

  • İŞLETME (DR)

    Tüketici imajı ve marka imajı uyumunun marka sadakati üzerine etkisi

    CAN DENİZ KÖKSAL , 2009
    2009 2004
  • İŞLETME MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ

    , 2000
    2000 1996
  • İŞLETME (YL) (TEZLİ)

    Türk şarapçılık sektörünün rekabet analizi: Tekel üzerine bir araştırma

    EMİNE FULYA DENİZ SARVAN , 2003
    2003 2002

Yabancı Diller

  • İngilizce : 2004, KPDS, 81
    İngilizce : 2017, YÖKDİL, 92.5
    İngilizce : 2013, YDS, 81,25000

Deneyimler

Akademik Unvanlar

  • DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, RAFET KAYIŞ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/RAFET KAYIŞ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ/İŞLETME MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ/İŞLETME MÜHENDİSLİĞİ ANABİLİM DALI/

    2012
  • ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DR)

    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, ELMALI MESLEK YÜKSEKOKULU, AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/ELMALI MESLEK YÜKSEKOKULU/İKTİSADİ VE İDARİ PROGRAMLAR BÖLÜMÜ/

    2012 2003

Yönetimsel Görevler

  • Bölüm Başkanı

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2021
  • MYO/Yüksekokul Müdürü

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2016 2016
  • Bölüm Başkan Yardımcısı

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2012

Verilen Dersler

  • 2018-2019

    Ders Adı:INTRODUCTİON TO MANAGEMENT ENGİNEERİNG Ders Saati: 1 , İngilizce,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Introduction to Management Engineering Ders Saati: 1 , İngilizce,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:HİZMET PAZARLAMASI Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2015-2016

    Ders Adı:TURİZM PAZARLAMASI Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2016-2017

    Ders Adı:İleri Pazarlama Araştırması Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:İleri Pazarlama Araştırması Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:İleri Pazarlama Araştırması Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:ULUSLARARASI PAZARLAMA Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:ULUSLARARASI PAZARLAMA Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:ULUSLARARASI PAZARLAMA Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2016-2017

    Ders Adı:PAZARLAMA İLKELERİ Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:PAZARLAMA İLKELERİ Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:PAZARLAMA İLKELERİ Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:PAZARLAMA YÖNETİMİ Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:PAZARLAMA YÖNETİMİ Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2016-2017

    Ders Adı:PAZARLAMA YÖNETİMİ Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:PAZARLAMA YÖNETİMİ Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2016-2017

    Ders Adı:ELEKTRONİK PAZARLAMA Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Stratejik Pazarlama Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Pazarlama İlkeleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:ELEKTRONİK PAZARLAMA Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2015-2016

    Ders Adı:Pazarlama Araştırmaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Pazarlama Araştırmaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Pazarlama Araştırmaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Pazarlamada Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Pazarlamada Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2015-2016

    Ders Adı:Pazarlamada Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Turizm Pazarlaması Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2015-2016

    Ders Adı:Pazarlama Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Pazarlama Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Pazarlama Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2015-2016

    Ders Adı:Elektronik Pazarlama Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Elektronik Pazarlama Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Elektronik Pazarlama Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2015-2016

    Ders Adı:Pazarlama İlkeleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:Pazarlama İlkeleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Pazarlama İlkeleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

Yayınlar & Eserler

MAKALELER

Political segmentation based on pictorial preferences on social media

DEMİR MEHMET ÖZER,Simonetti Biagio,GÖK DEMİR ZUHAL Springer Science and Business Media LLC,cilt.57, ss.-, 2023 (Scopus dergi )

Voter Classification Based on Susceptibility to Persuasive Strategies: A Machine Learning Approach

DEMİR MEHMET ÖZER,Simonetti Biagio,BAŞARAN MURAT ALPER,IRMAK SEZGİN Social Indicators Research,cilt., ss.355-370, 2021 (SSCI dergi )

Decision Tree Analysis of Consumers’ Intentions to Purchase Coffee in Glass Flasks

IRMAK SEZGİN, DEMİR MEHMET ÖZER Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi,cilt.16, ss.17-33, 2021 (ESCI dergi )

TATİLE ÇIKMADAN ÖNCEKİ BİLGİ ARAYIŞLARININ AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM ve DAVRANIŞSAL NİYET ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: EDREMİT KÖRFEZİ ÖRNEĞİ

İLBAN MEHMET OĞUZHAN, DEMİR MEHMET ÖZER, ARSEZEN PELİN, GÜNDOĞDU Mertcan Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi,cilt.18, ss.166-184, 2021 (TR DİZİN dergi )

Ambalaj Üzerindeki Sayısal ve Duyusal Bilgi Tercihlerine Göre Makine Öğrenmesi Yaklaşımı ile Tüketicilerin Sınıflandırılması

Tavlı Didem, DEMİR MEHMET ÖZER İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,cilt.8, ss.337-350, 2021 (TR DİZİN dergi )

BREAKING POINT IN AGE REGARDING CHILDREN’S ATTITUDES TOWARD TV COMMERCIALS

DEMİR MEHMET ÖZER Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi,cilt., ss.146-164, 2020 (TR DİZİN dergi )

Gamification Characteristics' Effects On Brand Loyalty

DEMİR MEHMET ÖZER,GÖK DEMİR ZUHAL Journal of Yasar University,cilt.15, ss.270-287, 2020 (TR DİZİN dergi )

Consumer switching behavior in banking industry: Can consumer base be purchased, or earned?

DEMİR MEHMET ÖZER,GÖK DEMİR ZUHAL Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi,cilt., ss.163-178, 2019 (TR DİZİN dergi )

Skepticism Towards Videos Shared On Social Media

DEMİR MEHMET ÖZER Akdeniz İletişim,cilt., ss.253-265, 2018 (TR DİZİN dergi )

MAJÖR MERKEZ BANKALARI FAİZ ORANLARININ TÜRKİYE CUMHURİYETİ MERKEZ BANKASI FAİZ ORANLARI KARAKTERİSTİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

KAYA İREM,DEMİR MEHMET ÖZER Fırat Üniversitesi Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi,cilt.2, ss.151-172, 2018 (ASOS, DRJI dergi )

The Factors Affecting Minorities’ Satisfaction of Health Care Service Utilizing Fuzzy Rule Based Systems

DEMİR MEHMET ÖZER,BAŞARAN MURAT ALPER Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi,cilt.21, ss.699-718, 2018 (TR DİZİN dergi )

Determining factors affecting healthcare service satisfaction utilizing fuzzy rule-based systems

DEMİR MEHMET ÖZER,BAŞARAN MURAT ALPER,SIMONETTI BIAGIO JOURNAL OF APPLIED STATISTICS,cilt.43, ss.2474-2489, 2016 (SCI dergi )

The uses and gratifications approach of TV series viewers in Turkey

DEMİR MEHMET ÖZER,GÖK DEMİR ZUHAL Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi,cilt., ss.1-20, 2013 (Academic Research Index, Araştırmax dergi )

A review of the relationship between brand loyalty, customer satisfaction and commitment using structural equation modeling within the internal control process

DEMİR MEHMET ÖZER,YÜZBAŞIOĞLU NEDİM,BEZİRCİ MUHAMMET African Journal of Business Management,cilt.7, ss.-, 2013 (Econbiz, Econise dergi )

Marka sadakatinin ölçülmesi Niyete bağlı tutumsal ölçek ile satın alma sırasına dayalı davranışsal ölçeğin karşılaştırılması

DEMİR MEHMET ÖZER Istanbul business research,cilt.41, ss.103-128, 2012 (TR DİZİN dergi )

The Impacts of Self-Brand Congruence on Brand Loyalty: A Study on Cellular Phone Users

KÖKSAL CAN DENİZ,DEMİR MEHMET ÖZER International Journal of Social Sciences and Humanity Studies,cilt.4, ss.-, 2012 (EBSCO, Scientific Indexing Services, Research Bib dergi )

A Sample determination of product combination with linear programming in risk environments

YÜZBAŞIOĞLU NEDİM,BAY MURAT,BEZİRCİ MUHAMMET,DEMİR MEHMET ÖZER European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences,cilt., ss.59-64, 2011 (Scopus dergi )

Cultures effect on brand and store loyalty: A research in Turkey

DEMİR MEHMET ÖZER,YÜZBAŞIOĞLU NEDİM European Journal of Social Sciences,cilt.20, ss.81-89, 2011 (Scopus dergi )

Risk Algısının Marka Sadakatine Etkisi: Cep Telefonları Kategorisinde Bir Uygulama

DEMİR MEHMET ÖZER Ege Akademik Bakis (Ege Academic Review),cilt.11, ss.267-267, 2011 (TR DİZİN dergi )

KONFERANS & SEMPOZYUM & HAKEMLİ KONGRE & ULUSAL TOPLANTI & BİLDİRİ KİTAPLARINDA YER ALAN YAYINLAR

SOSYAL MEDYA INLUENCERLARI TARAFINDAN PAYLAŞILAN HABERLERE DUYULAN GÜVENİN AZALMAYA BAŞLADIĞI YAŞIN TESPİT EDİLMESİ Öztürk Simge, DEMİR MEHMET ÖZER

ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONFERANSI 05-06 TEMMUZ 2021, , TÜRKİYE , ss.-, 2021.07.09

A COMPARISON OF THE EFFECTS OF BOREDOM ON ONLINE CONSUMER PURCHASE INTENTION BEFORE AND DURING THE COVID 19 PANDEMICS: A RESEARCH ON WOMEN Akdoğan Ebru, DEMİR MEHMET ÖZER

INTERNATIONAL PARIS CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES - VI, Paris, FRANSA , ss.-, 2021.07.08

Risk taking behavior as an antecedent of susceptibility to persuasion strategies and brand loyalty DEMİR MEHMET ÖZER,GÖK DEMİR ZUHAL

The 2nd Communication in the Digital Age Symposium, , , ss.-, 2020.11.12

Adaptation and reliability and validity of game immersion scale in Turkish DEMİR MEHMET ÖZER

BledCom 2020 27th International Public Relations Research SymposiumJuly 3, 2020, , , ss.-, 2020.07.03

HAYATTAN SIKILMANIN İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ YAPMA ÜZERİNE ETKİSİ Akdoğan Ebru,DEMİR MEHMET ÖZER

12th International Congress onSocial Studies with Recent Researches, , , ss.-, 2020.06.07

INDUSTRY 4.0 COMPETENCIES FOR CAREER MANAGEMENT OF MANAGERS: A RESEARCH IN TURKEY, POLAND, ROMANIA, HUNGARY AND SPAIN GÖK DEMİR ZUHAL,DEMİR MEHMET ÖZER

XX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, , , ss.-, 2019.06.29

Hava Kargo Taşımacılığı Yönetiminde e-Lojistik Uygulamaları KÖSE SERPİL,DEMİR MEHMET ÖZER

17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, , , ss.-, 2018.11.13

SKEPTICISM TOWARDS VIDEOS SHARED ON SOCIAL MEDIA DEMİR MEHMET ÖZER

3. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, , , ss.-, 2018.11.01

Mezunların kariyer yönetimi için endüstri 4.0 tarafından istenen iletişim becerileri: Türkiye, Polonya, Romanya, Macaristan ve İspanya’xxda bir araştırma GÖK DEMİR ZUHAL,DEMİR MEHMET ÖZER

International Symposium on Communication in the Digital Age, , , ss.-, 2018.10.19

Breaking point age of children’s attitudes towards tv commercials Sertgöz Mustafa Çağrı,DEMİR MEHMET ÖZER

23. Pazarlama Kongresi, , TÜRKİYE , ss.-, 2018.06.29

How the Change of Corporate Brand Name Affects Corporate Brand Personality GÖK DEMİR ZUHAL,DEMİR MEHMET ÖZER

16th International Symposium Communication in the Millennium, Eskişehir, TÜRKİYE , ss.-, 2018.04.28

Performance Measurement in Supply Chain Management Demiroğlu Aliyenur,DEMİR MEHMET ÖZER

XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, , , ss.-, 2018.02.03

The role of government and demand conditions in a sector in crisis The perceptions of Tourism Agencies BAŞARAN MURAT ALPER,DEMİR MEHMET ÖZER

I. International Conference on Tourism Dynamics and Trends, , , ss.-, 2016.05.07

Bölgesel Markaların Uluslar Arası Markalar Karşısında Algılanmaları DEMİR MEHMET ÖZER

19.Ulusal Pazarlama Kongresi, , TÜRKİYE , ss.-, 2014.06.22

Can Product Placement be Used for Advertising Purposes in Turkish Series: Case of “Aşk-I Memnu” Necklace (Testing a Measurement Instrument) DEMİR MEHMET ÖZER,GÖK DEMİR ZUHAL

3rd International Symposium on Sustainable Development, , , ss.41-49, 2012.01.01

Major Merkez Bankaları Faiz Oranlarının Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası Faiz Oranları Karakteristiği Üzerine Etkisi Kaya İrem,DEMİR MEHMET ÖZER

Soscon, , , ss.-,

KİTAP & KİTAP BÖLÜMLERİ

Gençler Hangi İkna Stratejilerinden Daha Fazla Etkileniyor? DEMİR MEHMET ÖZER

Gençlik ve Gönüllülük Bağlamında Sivilant, Zuhal Gök Demir, Mehmet Bayırlı,Editör, Nobel Ankara, ss.239-252, 2020

The Effects of Boredom Proneness on Online Purchase Intention: A Reasearch on Women Akdoğan Ebru, DEMİR MEHMET ÖZER

Focusing on Human in Social Sciences, Murat ÇELEBİ,Editör, Lap Lambert Academic Publishing Beau Bassin, ss.37-61, 2020

Conclusion Remarks-Suggestion for Career Paths to Industry 4.0 GÖK DEMİR ZUHAL,DEMİR MEHMET ÖZER

CAREER MANAGEMENT IN THE AGE OF INDUSTRY 4.0 TRAINING NEEED ANALYSIS FOR INDUSTRY 4.0 COMPETENCIES, ,Editör, Eğitim Yayınevi , ss.-, 2019

Industry 4.0 Competencies in Turkey for Career Management DEMİR MEHMET ÖZER,GÖK DEMİR ZUHAL,ÇELİKER NURİ

CAREER MANAGEMENT IN THE AGE OF INDUSTRY 4.0 TRAINING NEEED ANALYSIS FOR INDUSTRY 4.0 COMPETENCIES, Zuhal Gök Demir, Mehmet Özer Demir,Editör, Eğitim yayınevi , ss.23-58, 2019

Performance Measurement in Supply ChainManagement Demiroğlu Aliyenur,DEMİR MEHMET ÖZER

Recent Researches On Social Sciences, Dorczak, Roman Arslan, Hasan Musialik, Rafat,Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs Krakow, ss.147-158, 2018

Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri İNAL MEHMET EMİN,DEMİR MEHMET ÖZER

Uluslararası Pazarlama, Yağcı Mehmet İsmail, Kılıç Sabiha,Editör, Lisans İstanbul, ss.39-58, 2014

DEMİR MEHMET ÖZER

Sosyal Bilimlerde İstatistiksel Analiz SPSS 20 Kullanım Kılavuzu, ,Editör, Detay Yayıncılık , ss.-, 2012

Editörlükler

Career Management in the Age of Industry 4.0 Editör

Eğitim Yayınevi , Endekste taranmıyor ,2019

Uluslararası, Kitap, Basılı+Elektronik

Proje & Patent & Tasarım

Projeler

  • Career Guide and Mobile Application for Employees

    Career management, is one of the most effective methods to be used to fill new positions, to increase efficiency of production, to improve the quality and to provide protection of the current situation. For this reason, career management, developing rapidly in recent years has become one of the important administrative functions of companies. Today’xxs leaders, if they are guiding putting forth current and future objectives of their subordinates in a planned and systematic manner, have realized both organizations and subordinates will perform their goals. Employees’ desire in any organization to choose a profession best suited to their talents and abilities, a job suitable to work in their chosen profession, to make a career in business life throughout the profession.In today’xxs business life, it is a fact of management science that human beings and their efforts are the essential factors for the success of all organizations. Furthermore, there have been some significant developments regarding how skilled employees consider business relations and what they expect from the organization. Tools of career planning with requirements of innovative approaches in this field are an issue which has great importance for our country and therefore needs to be developed. There will be efforts to obtain outputs for the benefit of employees, practicing on the experience and knowledge of the EU within the scope of the project.Our project aims to produce innovative educational materials by which employees will be able to plan their careers to develop applications by which employees will be able to measure their skills and competences, The target group of the proposed project will include all employees and the individuals who are going to start working in near future. Thus, the career guide and the mobile application to be developed within the scope of the project will be useful for all employees and for the individuals who are going to start working in near future. The reason why we have chosen all employees and the individuals who are going to start working in near future as our target group is the fact that career planning is an important need for the people in these statuses.The project has three intellectual outputs which are interrelated to each other. The first intellectual output is the Need Analysis, which covers both literature review on career planning and a research on career planning. The second intellectual output is the Career Planning Guide which is developed based on the research findings. The third intellectual output is the Mobile Application, which is designed based on the previous intellectual outputs.

    Avrupa Birliği
    ULUSLARARASI , Tamamlandı
    31.08.2019 01.09.2017
  • Digital Storytelling – Empowerment trough cultural integration

    Projenin konusu bir eğitim-öğretim materyali olarak dijital hikaye anlatımını öğrenmek, üniversite eğitimine uygulamaktır. Proje aynı zamanda bir turundurma karması bileşeni olan Halkla İlişkilerde internet teknolojilerinin uygulanması konusunda kullanılabilir sonuçlar sunmaktadır.

    Avrupa Birliği
    ULUSLARARASI , Tamamlandı
    01.02.2018 01.09.2016
  • Piloting Job Rotation Programme for Employment Development in Agriculture Sector

    Proje teknoloji tranferi projesidir. AB desteğiyle tamamlanmış olan bir proje Türkiye’ye transfer edilmiştir. Proje kapsamında online eğitim modülleri hazırlanmış ve tarımda istihdamın arttırlmasına çalışılmıştır.

    Avrupa Birliği
    ULUSLARARASI , Tamamlandı
    18.01.2016 03.01.2014

Patentler

  • Tasarımlar

    Bilimsel Çalışmalar

    BİLİMSEL ÇALIŞMALAR

    Bilimsel Üyelikler & Hakemlikler

    BİLİMSEL ÜYELİKLER

    • Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği

      Üye , 2018

    BİLİMSEL HAKEMLİKLER

    Sanatsal Faaliyetler

    Sanatsal Faaliyetler

    Başarılar

    ÖDÜLLER

    • Best Abstract in the Symposium

      2018

      ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    YÖKSİS ATIFLAR

    • 2021 Yılı Atıf Sayısı :0

    Duyuru & Doküman

    Duyurular

    Dokümanlar

    Diğer Faaliyetler

    DİĞER FAALİYETLER