Lisans
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ, BURDUR EĞİTİM FAKÜLTESİ, SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR.,
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ, BURDUR EĞİTİM FAKÜLTESİ, SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR.,
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, SINIF ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ),
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, SINIF ÖĞRETMENLİĞİ (DR),
İlköğretim okulu programında birinci, ikinci ve üçüncü sınıflarda yer alan ”bireysel ve toplu etkinlik” saatlerinde gerçekleştirilen eğitim etkinliklerinin öğretmen görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi
İlköğretim 5. sınıf Türkçe dersinde eleştirel okuryazarlık uygulamaları: Bir eylem araştırması
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
MERSİN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ/
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR./
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
Dergi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim BilimleriDergi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri