Doç. MÜCAHİT KÖSE

Genel Bilgiler

Kurum Bilgileri

  • Kurum Bilgi EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • UnvanDOÇENT

İletişim Bilgileri

  • Ofis MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • AdresEĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

Biyografi

Scopus Bilgiler

Scopus Citation-Count Scopus Cited-by-count Scopus Toplam Yayın Scopus Eid Değeri Scopus Orcid Değeri Scopus Link

Google Scholar Bilgiler

Google H-index Google i10-index Google H-index 2018 Google i10-index 2018 Google Atıf Google Atıf 2018

Araştırma Alanları

Fen Bilgisi Eğitimi

Eğitim Bilgileri

Eğitim Bilgileri

  • Yüksek Lisans

    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İLKÖĞRETİM (YL) (TEZLİ),

    2010 2007
  • Lisans

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ, KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ, FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ),

    2007 2003
  • Doktora

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (DR),

    2014 2011

Yaptığı Tezler

  • İLKÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)

    İlköğretim 7. sınıf fen ve teknoloji dersi `'kuvvet ve hareket'' ünitesinin öğretiminde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin başarı ve tutumlarına etkisi

    PROF. DR. MUSTAFA PEHLİVAN , 2010
    2010 2007
  • FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ)

    , 2007
    2007 2003
  • FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (DR)

    Fen bilimleri öğretmenlerinin hücre bölünmeleri konusundaki pedagojik alan bilgilerinin geliştirilen bir ölçek aracılığıyla değerlendirilmesi

    PROF. DR. MAHMUT SELVİ , 2014
    2014 2011

Yabancı Diller

  • İngilizce : 2023, YÖKDİL, 68,75000
    İngilizce : 2009, ÜDS, 80.000

Deneyimler

Akademik Unvanlar

  • DOÇENT

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

    2023
  • DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

    2016
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

    2016 2011

Yönetimsel Görevler

  • Yönetim Kurulu Üyeliği

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2018 2017
  • MYO/Yüksekokul Müdürü

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2020 2017

Verilen Dersler

  • 2020-2021

    Ders Adı:Fen Eğitiminde Performansa Dayalı Değerlendirme Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Fen Eğitiminde Öğretmen Yeterlilikleri ve Öğretmen Yetiştirme Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Fen Eğitiminde Öğretmen Yeterlilikleri ve Öğretmen Yetiştirme Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Fen Eğitiminde Öğretmen Yeterlilikleri ve Öğretmen Yetiştirme Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Fen Eğitiminde Ölçek Geliştirme ve Uyarlama Ders Saati: 3 , Türkçe,Doktora

  • 2021-2022

    Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2022-2023

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması I Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Eğitimde Proje Hazırlama Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2022-2023

    Ders Adı:Eğitimde Proje Hazırlama Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2022-2023

    Ders Adı:Disiplinler Arası Fen Öğretimi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2022-2023

    Ders Adı:Fen Öğretimi I Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2022-2023

    Ders Adı:Fen Öğrenme ve öğretme yaklaşımları Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2022-2023

    Ders Adı:Fen Eğitiminde Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi ve Uygulamaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Doktora

  • 2022-2023

    Ders Adı:Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Matematik Öğretiminde Tamamlayıcı Ölçme ve Değerlendirme Teknikleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Fen Öğretimi I Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Fen Eğitiminde Test Geliştirme Ders Saati: 3 , Türkçe,Doktora

  • 2020-2021

    Ders Adı:Yenilenebilir Enerji Kaynakları Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Fen Öğretimi II Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Fen Öğretimi I Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Fen Eğitiminde Performansa Dayalı Değerlendirme Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Okul Deneyimi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Alterantif Ölçme ve Değerldirme Yaklaşımları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Fen Eğitiminde Performansa Dayalı Değerlendirme Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Okul Deneyimi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Öğretmenlik uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2016-2017

    Ders Adı:Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2016-2017

    Ders Adı:Fen Teknoloji Programı ve Planlama Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

Yayınlar & Eserler

MAKALELER

Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik STEM Bilgilerinin İncelenmesi

Güngör Aynur, KÖSE MÜCAHİT MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi,cilt.12, ss.895-912, 2023 (DOAJ, İndex Copernicus dergi )

Pre-Service Elementary Teachers’ Experiences in Researching and Evaluating Scientists and Sharing Their Findings

AYDIN CERAN SEMA, KÖSE MÜCAHİT International Journal of Educational Research Review,cilt.8, ss.803-820, 2023 (Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List dergi )

Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

AÇIKGÖZ AHMET SEYDİ, KÖSE MÜCAHİT Journal of Individual Differences in Education,cilt.5, ss.164-176, 2023 (crossref, dergi )

SINIF ÖĞRETMENLERİ VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

AÇIKGÖZ AHMET SEYDİ, KÖSE MÜCAHİT Scientific Educational Studies,cilt.7, ss.208-232, 2023 (Index Copernicus dergi )

Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Analojilerin Değerlendirilmesi

KÖSE MÜCAHİT Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi,cilt.11, ss.112-126, 2022 (Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List dergi )

How do gifted elementary students perceive Earth’s shape and gravity?

KÖSE MÜCAHİT, KURTULUŞ MUHAMMED AKİF, BİLEN KADİR Pedagogical Research,cilt.7, ss.1-11, 2022 (Journals Indexed in Eric dergi )

Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bilimsel Sorgulama Becerileri Açısından İncelenmesi

OBA Sinan, KÖSE MÜCAHİT Scientific Educational Studies,cilt.6, ss.44-72, 2022 (Index Copernicus International Citation Index Scientific World Index Rootindexing ResearchcBib ASOS Index dergi )

Adapting the Survey of Technological Pedagogical STEM Knowledge to the Turkish Language and Determining the Knowledge of Pre-service and In-service Teachers

Güngör Aynur, KÖSE MÜCAHİT International Journal of Modern Education Studies,cilt.6, ss.287-318, 2022 (Journals Indexed in Eric dergi )

Effects of STEM Activities in Nature on Students' Environmental Attitudes, STEM Career Interests, and Engineering Perceptions

DEMİR HASAN, KÖSE MÜCAHİT Journal of Education in Science, Environment and Health,cilt.8, ss.347-364, 2022 (Journals Indexed in Eric dergi )

The Knowledge and Awareness Levels of Gifted Children on Nanotechnology

KÖSE MÜCAHİT Education Quarterly Reviews,cilt.4, ss.156-168, 2021 (Journals Indexed in Eric dergi )

Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Ölçme ve Değerlendirme Açısından İncelenmesi

KÖSE MÜCAHİT Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.23, ss.316-334, 2021 (TR DİZİN dergi )

Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik Bibliyometrik Bir Araştırma: 1987-2020 Yılları Arasında Yapılan Çalışmaların Analizi

KÖSE MÜCAHİT Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.41, ss.2217-2250, 2021 (TR DİZİN dergi )

The relationship of STEM attitudes and reflective thinking skills on problem-solving

KÖSE MÜCAHİT,KURTULUŞ MUHAMMED AKİF,BİLEN KADİR Dergisi-International Journal of Society Researches,cilt.16, ss.76-93, 2020 (TR DİZİN dergi )

Fen Bilimleri Eğitiminde İşbirlikli Öğrenme Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması

İLERİ YUNUS EMRE,SELVİ MAHMUT,KÖSE MÜCAHİT Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi,cilt.5, ss.51-84, 2020 (DRJI Index Copernicus ResearchBib dergi )

Sınıf Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi

KÖSE MÜCAHİT,ATAŞ Reha Academy Journal of Educational Sciences,cilt.4, ss.103-110, 2020 (NELİTİ dergi )

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Hücre Bölünmeleri Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin Değerlendirilmesi

KÖSE MÜCAHİT,SELVİ MAHMUT Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.39, ss.226-251, 2020 (TR DİZİN dergi )

Which is more effective: In groups or as individuals

GÜLTEPE NEJLA,KÖSE MÜCAHİT European Journal of Educational Studies,cilt.8, ss.15-30, 2016 (DOAJ, İndex Copernicus dergi )

Determination of Motivation of 5th Grade Students Living in Rural and Urban Environments towards Science Learning and their Attitudes towards Science Technology Course

KENAR İSMAİL,KÖSE MÜCAHİT,DEMİR HALİL İBRAHİM Journal of Education and Training Studies,cilt.4, ss.155-167, 2016 (Journals Indexed in Eric dergi )

Geçerli Güvenilir Bir Pedagojik Alan Bilgisi Ölçeği Geliştirme Çalışması Hücre Bölünmleri konusu Örneği

KÖSE MÜCAHİT,SELVİ MAHMUT Journal of Turkish Studies,cilt.11, ss.559-578, 2016 (TR DİZİN dergi )

Czech University Students Perception of Alternative Medicine

Kubiatko Milan ,UŞAK MUHAMMET,KÖSE MÜCAHİT Studies on Ethno-Medicine,cilt.10, ss.125-131, 2016 (SSCI dergi )

Kırsal ve Kentsel Kesimdeki Öğrenci VelilerininTeknoloji ve Derslerde Teknoloji Kullanımına YönelikTutumlarının Değerlendirilmesi Kütahya ili Örneği

KENAR İSMAİL,KÖSE MÜCAHİT,DEMİR HALİL İBRAHİM KURAMSAL EĞİTİM BİLİM,cilt.8, ss.581-596, 2015 (ulakbilim dergi )

Ortaokul Öğrencilerinin Fen-Teknoloji Dersine Yönelik Tutumlarıyla Çevreye Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

KUNT HALİL,KENAR İSMAİL,DEMİR HALİL İBRAHİM,KÖSE MÜCAHİT Route Educational And Social Science Journal,cilt.2, ss.228-240, 2015 (Directory Of Research Journals İndexing dergi )

Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Konularının İçeriğiniBelirlemedeki Kriterleri

KÖSE MÜCAHİT,BAYINDIR NİDA,ÇAVDAR HÜSEYİN Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,cilt.6, ss.263-272, 2015 (scopus dergi )

KONFERANS & SEMPOZYUM & HAKEMLİ KONGRE & ULUSAL TOPLANTI & BİLDİRİ KİTAPLARINDA YER ALAN YAYINLAR

Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bilimsel Sorgulama Becerileri Açısından İncelenmesi OBA Sinan, KÖSE MÜCAHİT

Gazi Üniversitesi Genç Araştırmacılar Kongresi, ANKARA, TÜRKİYE , ss.-, 2021.06.28

Ortaokul 5.Sınıf Fen Bilimleri ve Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Değerler Eğitimi Yaklaşımları Açısından İncelenmesi BİLEN KADİR,KÖSE MÜCAHİT,KARACA ADEM,KURTULUŞ MUHAMMED AKİF

IV. INES International Academic Research Congress Conference, , , ss.-, 2018.11.03

Öğretmen Adaylarının Bilim ve Teknolojiye İlişkin Algılarının Zihin Haritaları Yoluyla Belirlenmesi BİLEN KADİR,KÖSE MÜCAHİT,KARACA ADEM,KURTULUŞ MUHAMMED AKİF

IV. INES International Academic Research Congress Conference, , , ss.-, 2018.11.03

Ortaokul Öğrencilerinin STEM Tutumları ile Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi KÖSE MÜCAHİT,BİLEN KADİR,KURTULUŞ MUHAMMED AKİF

XIII. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, , TÜRKİYE , ss.-, 2018.10.06

Fen Eğitiminde Örnek Bir Çocuklar için Felsefe (P4C) Etkinliği “Sıfır kirlilik mümkün mü?” BİLEN KADİR,KÖSE MÜCAHİT,KURTULUŞ MUHAMMED AKİF

XIII. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, , TÜRKİYE , ss.-, 2018.10.06

Okulöncesi eğitiminde örnek bir STEM-A etkinliği: Üç küçük domuz ve marshmallow evi DAL SİBEL, BİLEN KADİR, KÖSE MÜCAHİT

4.Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu (ASOS Congress), , , ss.-, 2018.05.09

Ortaokul 5.Sınıf yeni ve eski fen bilimleri ders kitaplarının modsal betimlemeler açısından karşılaştırılması KÖSE MÜCAHİT,BİLEN KADİR,KURTULUŞ MUHAMMED AKİF

4.Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu (ASOS Congress), ANTALYA, TÜRKİYE , ss.-, 2018.05.05

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Dünya’nın Şekline İlişkin Zihinsel Modelleri KÖSE MÜCAHİT,BİLEN KADİR,KURTULUŞ MUHAMMED AKİF

27. International Conference on Educational Sciences ICES-UEBK, , , ss.-, 2018.04.24

Yeni Öğretim Programına Göre Hazırlanan Ortaokul 5.SınıfFen Bilimleri Ders Kitabının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi: Antalya İli Örneği BİLEN KADİR,KÖSE MÜCAHİT,KURTULUŞ MUHAMMED AKİF

27. International Conference on Educational Sciences ICES-UEBK, ANTALYA, TÜRKİYE , ss.-, 2018.04.22

Ortaokul Öğrencilerinin İnsan İç Organları Konusundaki Bilgilerinin İncelenmesi KÖSE MÜCAHİT,GÜLEÇ FULYA

II. INTERNATIONAL ACADEMICRESEARCH CONGRESS, ANTALYA, TÜRKİYE , ss.-, 2017.10.18

Türkiye’de Eğitim Fakülteleri Dergilerinde Yayınlanan Fen Eğitimi Araştırmaları: Bir İçerik Analizi Çalışması KÖSE MÜCAHİT,GÜLEÇ FULYA

II. INTERNATIONAL ACADEMICRESEARCH CONGRESS, ANTALYA, TÜRKİYE , ss.-, 2017.10.18

Türk ve Rus öğrencilerin mühendis ile mühendislik algıları BİLEN KADİR,KÖSE MÜCAHİT

4th International Conference on Primary Education, , , ss.-, 2017.09.24

İlkokul öğrencilerinin teknoloji algıları KÖSE MÜCAHİT,BİLEN KADİR

4th International Conference on Primary Education, , , ss.-, 2017.09.24

İlkokul ve ortaokul öğrencilerin fetemm tutumları ve mühendislik, teknoloji algıları KÖSE MÜCAHİT,BİLEN KADİR

IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), , , ss.-, 2017.05.14

Lise öğrencilerinin fetemm algıları ve fetemm kariyer eğilimleri BİLEN KADİR,KÖSE MÜCAHİT

IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), , , ss.-, 2017.05.14

Pre-service science teachers’ concerns about their future careers KÖSE MÜCAHİT,AKILLIOĞLU FATMA ÇAĞLİN

IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), , , ss.-, 2017.05.11

Dersin Giriş Bölümünde Fen Bilimleri Öğretmenlerince Sorulan Soruların Nitelikleri DEMİR HALİL İBRAHİM,KÖSE MÜCAHİT

III. International Conference on Primary Education, Nevşehir, TÜRKİYE , ss.-, 2015.11.15

Improving The Scientıfıc Process Skills Of Elementary Prospective Teachers Through Hands-On Science Practice An Action Research Study HIRÇA NECATİ,KÖSE MÜCAHİT,UŞAK MUHAMMET

10th International Conference on Hands-on Science, Kosice, SLOVAKYA , ss.-, 2013.06.16

The Attitudes Of 5th Grade Students Towards Science And Technology Courses In Rural And Urban Areas KENAR İSMAİL,KÖSE MÜCAHİT,DEMİR HALİL İBRAHİM

International Conference on Innovation and Challenges in Education 2013 (CICE 2013), 26 - 28 April 2013 - Kutahya, KÜTAHYA, TÜRKİYE , ss.-, 2013.04.26

The Evaluation Of Students Parents Attitudes In Rural And Urban Areas Towards Technology And The Use Of Technology In Classes KENAR İSMAİL,KÖSE MÜCAHİT,DEMİR HALİL İBRAHİM

International Conference on Innovation and Challenges in Education 2013 (CICE 2013), 26 - 28 April 2013 - Kutahya, Turkey, KÜTAHYA, TÜRKİYE , ss.-, 2013.04.26

The Motivation Of 5th Grade Students Towards Learning Of Science In Rural And Urban Areas KENAR İSMAİL,KÖSE MÜCAHİT,DEMİR HALİL İBRAHİM

International Conference on Innovation and Challenges in Education 2013 (CICE 2013), 26 - 28 April 2013 - Kutahya, Turkey, KÜTAHYA, TÜRKİYE , ss.-, 2013.04.26

How curriculum affects classroom teachers and earlychildhood pre service teachers views about nature of science KÖSE MÜCAHİT,AYDIN CERAN SEMA

IV. International Congress of educational research, , TÜRKİYE , ss.-, 2012.05.04

Scale development study for alternative assessment techniques KÖKLÜKAYA AYŞE NESİBE,KAYACAN KADRİYE,KÖSE MÜCAHİT,SELVİ MAHMUT

V. World Conference on Educational Sciences, Roma, İTALYA , ss.-,

Sınıf Öğretmenlerinin Uyguladıkları Ölçme ve Değerlendirme Teknikleri ile Bu Tekniklerin Uygulanmasını Etkileyen Faktörler KÖSE MÜCAHİT,TURGUT SEDAT,DEMİR HALİL İBRAHİM

XIII. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Kütahya, TÜRKİYE , ss.-,

Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarıyla Çevre Problemlerine Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması KUNT HALİL,KENAR İSMAİL,DEMİR HALİL İBRAHİM,KÖSE MÜCAHİT

International Symposium on Global Perspectives on Social Sciences and Humanities Therory and Prectice 2015 (SSHIF 2015), Warsaw, POLONYA , ss.-,

Grup ve Bireysel Argümantasyonla Öğrenme modellerinin Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal anlamalarına, Eleştirel Düşünme Becerilerine ve argümantasyon Düzeylerine Etkisi KÖSE MÜCAHİT,ATAŞ REHA

X. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALARKONGRESİ, ANTALYA, TÜRKİYE , ss.-,

KİTAP & KİTAP BÖLÜMLERİ

Fen Öğretiminde Bilimsel Modellerin Kullanımı KÖSE MÜCAHİT, YENİLMEZ TÜRKOĞLU AYŞE

Fen Öğretimi I, Ergün Mustafa,Editör, Nobel Akademik Yayıncılık ANKARA, ss.301-338, 2023

Öğrenme-Öğretme Sürecinde Ölçme ve Değerlendirme KÖSE MÜCAHİT, DAL SİBEL

Öğretim İlke ve Yöntemleri Etkinlik ve Ders Planı Örnekleriyle Zenginleştirilmiş, Dal, Sibel, Köse Mücahit,Editör, Anı Yayıncılık ANKARA, ss.459-494, 2023

Okul dışı öğrenme Ortamlarında Fen Öğretimi KÖSE MÜCAHİT, Güngör Aynur

İlkokulda Uygulamalı Fen Öğretimi, Özlem SADİ, Gonca HARMAN,Editör, Nobel Akademik Yayıncılık ANKARA, ss.359-390, 2022

Fen Bilimlerinin Temel Kavramları KÖSE MÜCAHİT, AKILLIOĞLU FATMA ÇAĞLİN

İlkokulda Temel Fen Bilimleri, YILDIZ DUBAN NİL,Editör, VİZE YAYINCILIK ANKARA, ss.25-54, 2021

Klasik Mekaniğin Serüveni KÖSE MÜCAHİT, GÖNÜL NAZLI

Bilimi İlerleten Adımlar, MERDAN Ziya, YÜKSEL İbrahim,Editör, Nobel Akademik Yayıncılık ANKARA, ss.39-61, 2021

Şubat Ayı, Bilim ve Akıl Yürütme KÖSE MÜCAHİT, Güngör Aynur

365 Günde Bilim ve Akıl Yürütme, Yılmaz, Mehmet., Yüksel, İbrahim., Şahin, Erhan.,Editör, Nobel Akademik Yayıncılık ANKARA, ss.55-95, 2021

Üstün Yetenekliler İçin Biyoloji Konularında Zekâ Oyunlarının Önemi ve Etkinlik Örnekleri KÖSE MÜCAHİT,KIRÇİÇEK HATİCE,SAVAŞ MUHAMMET ALİ

Üstün Yetenekliler için Zekâ Oyunlarıyla Fen Eğitimi ve Etkinlik Örnekleri, HAKAN KURT İBRAHİM YÜKSEL,Editör, Nobel Akademik Yayıncılık ANKARA, ss.57-90, 2020

Zekâ Oyunlarıyla Fen Eğitimi ve Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı KÖSE MÜCAHİT,REHA ATAŞ

Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler İçin Zekâ Oyunlarıyla Fen Eğitimi ve Etkinlik Örnekleri, Yahya ÇIKILI ibrahim YÜKSEL,Editör, Nobel Akademik Yayıncılık ANKARA, ss.243-261, 2020

Kuramlar ve Modeller KÖSE MÜCAHİT,AKILLIOĞLU FATMA ÇAĞLİN

Öğretim İlke ve Yöntemleri Etkinlik ve Ders Planı Örnekleriyle Zenginleştirilmiş, Dal Sibel, Köse Mücahit,Editör, ANI YAYINCILIK ANKARA, ss.81-136, 2017

Editörlükler

Öğretim ilke ve yöntemleri: Etkinlik ve ders planı örnekleriyle zenginleştirilmiş Editör

Anı Yayıncılık , ,2017

Uluslararası, Kitap, Basılı

Bilimsel Çalışmalar

BİLİMSEL ÇALIŞMALAR

Bilimsel Üyelikler & Hakemlikler

BİLİMSEL ÜYELİKLER

BİLİMSEL HAKEMLİKLER

Sanatsal Faaliyetler

Sanatsal Faaliyetler

Başarılar

ÖDÜLLER

  • Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Ödülü

    2016

YÖKSİS ATIFLAR

  • 2021 Yılı Atıf Sayısı :0

Duyuru & Doküman

Duyurular

Dokümanlar

Diğer Faaliyetler

DİĞER FAALİYETLER