Doktora
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İLKÖĞRETİM (DR),
Scopus Citation-Count | Scopus Cited-by-count | Scopus Toplam Yayın | Scopus Eid Değeri | Scopus Orcid Değeri | Scopus Link |
---|
Google H-index | Google i10-index | Google H-index 2018 | Google i10-index 2018 | Google Atıf | Google Atıf 2018 |
---|
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İLKÖĞRETİM (DR),
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ,İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İLKÖĞRETİM (YL) (TEZLİ),
Developing mathematical practices in a social context: A hypothetical learning trajectory to support preservicemiddle school mathematics teachers’xx learning of triangles
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretimine yönelik öz-yeterlik algıları ile kaygıları arasındaki ilişki
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
BARTIN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, BARTIN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması II Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması I Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Matematikte Problem Çözme Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Mantıksal Akıl Yürütme Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Üstün Yetenekli Öğrencilere Matematik Öğretimi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Matematik Eğitiminde Bağımsız Çalışma Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Matematik Eğitiminde Öğrenme Teorileri Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Seminer Ders Saati: 2 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Matematik Eğitiminde Nitel Araştırmalar Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Uzmanlık Alan Dersi Ders Saati: 8 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Yüksek Lisans Tezi Ders Saati: 0 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Matematik Eğitiminde Nicel Araştırmalar Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Danışmanlık Ders Saati: 5 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Matematik Öğretimi II Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Matematik Öğretiminde İlişkilendirme Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Eğitimde Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri II Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Matematik Öğretimi I Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Geometri ve Ölçme Öğretimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Okul Deneyimi Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Bilimsel Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Bilimsel Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Yüksek Lisans Tezi Ders Saati: 0 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Danışmanlık Ders Saati: 5 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Uzmanlık Alan Dersi Ders Saati: 8 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Seminer Ders Saati: 2 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Matematik Eğitiminde Nicel Araştırmalar Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri II Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Eğitimde Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Danışmanlık Ders Saati: 5 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:UZMANLIK ALAN DERSİ Ders Saati: 8 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Okul Deneyimi Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Bilimsel Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Matematik Eğitiminde Nitel Araştırmalar Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:İlkokulda Temel Matematik Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:MATEMATİKSEL KAVRAM YANILGILARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Danışmanlık Ders Saati: 2 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Uzmanlık Alan Dersi Ders Saati: 8 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Matematik Eğitminde Nicel Araştırmalar Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri II Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Okul Deneyimi Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Geometri Öğretimi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri I Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Matematik Felsefesi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri II Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Okul Deneyimi Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Geometri Öğretimi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Genel Matematik I Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Analiz I Ders Saati: 6 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Genel Matematik II Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri I Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Geometri Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Matematik Felsefesi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
STEM Eğitimi
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesiSTEM Eğitimi
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesiProjede uygulanacak olan etkinlikler sayesinde matematik öğretmen adaylarının, derslerine teknolojinin entegre edilmesi ile ilgili temel bilgi ve becerilerini kazanmaları, çeşitli Web 2.0 araçlarının matematiksel içerikle olan ilişkisini keşfetmeleri amaçlanmaktadır. Matematik öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerini geliştirmeyi amaçlayan ve çeşitli görev ve uygulama fırsatları sunan öğretim içeriklerinin hazırlanması da bu çalışmada amaçlanmaktadır.
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesiÖğretmen Adaylarının Somut Materyalleri Kullanma Becerileri 2016 SOS A 004
Somut materyallerin kullanımı öğrenciyi aktif hale getirmekte daha zengin öğrenme imkânları sunmakta matematik öğretimini zevkli hale getirmekte ve öğrencinin motivasyonunu artmasını sağlamaktadır Bu nedenle matematik öğretiminde matematiksel kavramların öğrenciler tarafından iyi bir şekilde anlaşılması için somut materyallerden faydalanmak gerekir Bu bağlamda matematik öğretim sürecinde önemli bir role sahip olan ortaokul matematik öğretmeni adaylarının ortaokul matematik dersi öğretim programında yer alan somut materyalleri kullanma becerilerinin incelenmesi önem arz etmektedir Bu kapsamda çalışmada ortaokul matematik öğretmeni adaylarının matematik öğretiminde kullanılan somut materyalleri kullanma becerileri incelenmiştir Ayrıca bu materyalleri kullanmalarına ilişkin görüşleri alınmıştır Çalışmanın katılımcılarını ortaokul matematik öğretmenliği programında öğrenim gören 45 öğretmen adayı oluşturmaktadır Bu doğrultuda çalışmada nitel yaklaşım esas alınarak durum çalışması yöntemi kullanılmıştır Veri toplama sürecinde gözlem ve görüşme tekniklerinden yararlanılmıştır Verilerin analizinde içerik ve betimsel analiz teknikleri kullanılmıştır Çalışma sonunda öğretmen adaylarının çoğunun somut materyalleri etkili bir şekilde kullanamadıkları ve genellikle konuyu pekiştirmek için kullandıkları tespit edilmiştir Ayrıca çalışmada öğretmen adaylarının somut materyalin öğretim sürecinde genellikle konuyu daha iyi öğretmek görsel olarak hafızada kalıcılığı sağlama ve somutlaştırma amacıyla kullanıldığını dile getirdikleri görülmüştür
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesiDergi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri