Prof. NİLGÜN TATAR

Genel Bilgiler

Kurum Bilgileri

  • Kurum Bilgi EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • UnvanPROFESÖR

İletişim Bilgileri

  • Ofis MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • AdresEĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

Biyografi

Scopus Bilgiler

Scopus Citation-Count Scopus Cited-by-count Scopus Toplam Yayın Scopus Eid Değeri Scopus Orcid Değeri Scopus Link

Google Scholar Bilgiler

Google H-index Google i10-index Google H-index 2018 Google i10-index 2018 Google Atıf Google Atıf 2018

Araştırma Alanları

Fen Bilgisi Eğitimi

Eğitim Bilgileri

Eğitim Bilgileri

  • Doktora

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (DR),

    2006 2002
  • Yüksek Lisans

    CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, BİYOLOJİ (YL) (TEZLİ),

    2002 1999
  • Lisans

    ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ, BİYOLOJİ BÖLÜMÜ,BİYOLOJİ PR.

    1999 1995

Yaptığı Tezler

  • FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (DR)

    İlköğretim fen eğitiminde araştırmaya dayalı öğrenme yaklaşımının bilimsel süreç becerilerine, akademik başarıya ve tutuma etkisi

    MUSTAFA KURU , 2006
    2006 2002
  • BİYOLOJİ (YL) (TEZLİ)

    Türkiye’xxdeki Aphanius nardo, 1897 (Pisces:Cyprinodontidae) tür ve alttürlerinin genetik varyasyonu

    FEVZİ BARDAKCI , 2002
    2002 1999
  • BİYOLOJİ BÖLÜMÜ

    , 1999
    1999 1995

Yabancı Diller

  • İngilizce : 2020, YÖKDİL, 75.0
    İngilizce : 2013, YDS, 68.75000
    İngilizce : 2005, ÜDS, 71.250

Deneyimler

Akademik Unvanlar

  • PROFESÖR

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

    2019
  • DOÇENT

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

    2017
  • DOÇENT

    CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

    2017 2014
  • YARDIMCI DOÇENT

    CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

    2013 2006
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, GAZİ ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/

    2006 2002
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

    2002 2000

Yönetimsel Görevler

  • Dekan

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2022
  • Rektör Yardımcısı

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2022
  • Dekan

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2022 2022
  • Bölüm Başkanı

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2021 2017
  • Anabilim Dalı Başkanı

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2021 2017
  • Bölüm Başkanı

    CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ

    2017 2014
  • Anabilim Dalı Başkanı

    CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ

    2014 2013

Verilen Dersler

  • 2018-2019

    Ders Adı:SEMİNER Ders Saati: 2 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:OKUL DENEYİMİ Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:UZMANLIK ALAN DERSİ Ders Saati: 8 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:UZMANLIK ALAN DERSİ Ders Saati: 8 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:FEN EĞİTİMİNDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2018-2019

    Ders Adı:FEN EĞİTİMİNDE AKADEMİK YAZMA Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri-I Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Fen Eğitiminde Akademik Yazma Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Okul Deneyimi Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Fen Bilgisi Öğretiminde Kavram Yanılgıları Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:FEN EĞİTİMİNDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:FEN EĞİTİMİ Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:OKUL DENEYİMİ Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans

  • 2014-2015

    Ders Adı:ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2011-2012

    Ders Adı:Bitirme Ödevi/Tezi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2010-2011

    Ders Adı:Bitirme Ödevi/Tezi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2010-2011

    Ders Adı:Fen Kavramlarının Deneysel Etkinliklerle Yapılandırılması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2010-2011

    Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2010-2011

    Ders Adı:Fen- Teknoloji Programı ve Planlama Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2010-2011

    Ders Adı:Okul Deneyimi Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans

  • 2010-2011

    Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri-II Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2010-2011

    Ders Adı:Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2010-2011

    Ders Adı:Fen Bilimleri Eğitiminde Güncel Yaklaşımlar Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2011-2012

    Ders Adı:Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2011-2012

    Ders Adı:Uzmanlık Alan Dersi Ders Saati: 5 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2011-2012

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2011-2012

    Ders Adı:Fen Kavramlarının Deneysel Etkinliklerle Yapılandırılması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2011-2012

    Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2011-2012

    Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri-I Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2011-2012

    Ders Adı:Fen- Teknoloji Programı ve Planlama Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2011-2012

    Ders Adı:Fen Eğitimi Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2011-2012

    Ders Adı:Fen Öğretimi Laboratuar Uygulamaları-I Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2011-2012

    Ders Adı:Okul Deneyimi Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans

  • 2011-2012

    Ders Adı:Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2012-2013

    Ders Adı:Fen Kavramlarının Deneysel Etkinliklerle Yapılandırılması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2012-2013

    Ders Adı:Fen- Teknoloji Programı ve Planlama Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2012-2013

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2012-2013

    Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri-I Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2012-2013

    Ders Adı:Uzmanlık Alan Dersi Ders Saati: 5 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Uzmanlık Alan Dersi Ders Saati: 5 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Seminer Ders Saati: 1 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Fen Bilimleri Eğitiminde Güncel Yaklaşımlar Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Fen Kavramlarının Deneysel Etkinliklerle Yapılandırılması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Okul Deneyimi Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri-II Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

  • 2013-2014

    Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri-I Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans

Yayınlar & Eserler

MAKALELER

The Effects of Argumentation-supported 5E Learning Method on the Level of Learners’ Use of Argumentation Components and on Their Opinions About Argumentation

TATAR NİLGÜN, Demir Zeynep Cumhuriyet International Journal of Education,cilt.11, ss.193-205, 2022 (Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List dergi )

The Effects of Learning Styles of Pre-service Teachers on Their Sketchnotes Designs

TATAR NİLGÜN, ŞEKER MERAL Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi,cilt.15, ss.95-117, 2021 (Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List dergi )

A Bibliometrical Analysis of the Articles on Environmental Education Published between 1973 and 2019

KURTULUŞ MUHAMMED AKİF, TATAR NİLGÜN Journal of Education in Science, Environment and Health,cilt.7, ss.242-258, 2021 (Journals Indexed in Eric dergi )

An Analysis of Scientific Articles on Science Misconceptions: A Bibliometric Research

KURTULUŞ MUHAMMED AKİF, TATAR NİLGÜN İlköğretim Online,cilt.20, ss.192-207, 2021 (Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List dergi )

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişlik Düzeyleri ve Nedenleri

TATAR NİLGÜN, Aslan Fevzi Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi,cilt.1, ss.10-12, 2020 (Endekste taranmıyor dergi )

Effects of Technology- Enhanced Metacognitive Learning Platform on Students’ Monitoring Accuracy and Understanding of Electricity

YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,AKPINAR ERCAN,TATAR NİLGÜN Journal of Baltic Science Education,cilt.17, ss.43-64, 2018 (SSCI dergi )

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Kurama DayalıÖğretim Uygulamalarının Geliştirilmesi

TATAR NİLGÜN,CEYHAN NİLAY İlköğretim Online (elektronik),cilt.17, ss.207-222, 2018 (Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List dergi )

Students’xx Out-Of-School Experiences, Job Priorities, and Perceptions toward Themselves as a Scientist: A Cross-cultural Study

KORKMAZ HÜNKAR,Thomas Julie Anna,TATAR NİLGÜN,AKTAŞ ALTUNAY SERPİL International Journal of Curriculum and Instruction,cilt.9, ss.63-80, 2017 (Journals Indexed in Eric dergi )

Student’xx Opinions About Science and Techology In Turkey And The United States: A Cross-Cultural Study

KORKMAZ HÜNKAR,Thomas Julie Anna,TATAR NİLGÜN,AKTAŞ ALTUNAY SERPİL International Online Journal of Education and Teaching,cilt.4, ss.330-344, 2017 (Journals Indexed in Eric dergi )

Bridging the Gap between Teachers and Curriculum Reform Teachers Opinions on the Effects of In Service Training Course

YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,TATAR NİLGÜN,BULDUR SERKAN,AYDOĞDU BÜLENT Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi,cilt.24, ss.1965-1982, 2016 (Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List dergi )

PRE SERVICE TEACHERS BELIEFS ABOUT THE IMAGE OF A SCIENCE TEACHER AND SCIENCE TEACHING

TATAR NİLGÜN Journal of Baltic Science Education,cilt.14, ss.34-44, 2015 (SSCI dergi )

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Araştırmaya Dayalı Eğitime Yönelik Algıları Bilimsel Araştırmanın İlkeleri Ölçeği

TATAR NİLGÜN,YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,AYDOĞDU BÜLENT,BULDUR SERKAN Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.33, ss.577-592, 2014 (Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List dergi )

Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Fen Deneylerinin Açıklık Düzeyine İlişkin Görüşleri

YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,TATAR NİLGÜN,AKPINAR ERCAN,GÜLDALI DERELİ SİBEL İlköğretim Online,cilt.2, ss.394-411, 2014 (Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List dergi )

Improving Preservice Science Teachers Self efficacy about the Use of Alternative Assessment Implication for Theory and Practice

TATAR NİLGÜN,BULDUR SERKAN Journal of Baltic Science Education,cilt.12, ss.452-464, 2013 (SSCI dergi )

The Effect of Computer assisted Learning Integrated with Metacognitive Prompts on Students Affective Skills

TATAR NİLGÜN,AKPINAR ERCAN,YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM Journal of Science Education and Technology,cilt.22, ss.764-779, 2013 (SSCI dergi )

Monitoring Students Goal Setting and Metacognitive Knowledge in Technology Enhanced Learning with Metacognitive Prompts

YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,AKPINAR ERCAN,TATAR NİLGÜN Computers in Human Behaviour,cilt.29, ss.616-625, 2013 (SSCI dergi )

Inquiry Based Science Laboratories An Analysis of Preservice Teachers Beliefs about Learning Science through Inquiry and Their Performances

TATAR NİLGÜN Journal of Baltic Science Education,cilt.11, ss.248-266, 2012 (SSCI dergi )

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Zihinsel Modelleri

Tatar N, Feyzioğlu Yıldız E, Buldur S, Akpınar E Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri,cilt.12, ss.2925-2940, 2012 (SSCI dergi )

Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Yapısal Özelliklerine Göre İncelenmesi

YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,TATAR NİLGÜN Education and Science,cilt.37, ss.108-125, 2012 (SSCI dergi )

Fen ve Teknoloji Dersi Öğretmenlerinin Okul Dışı Eğitime Yönelik Görüşleri

TATAR NİLGÜN,ELİF KÜBRA BAĞRIYANIK İlköğretim Online,cilt.11, ss.883-896, 2012 (Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List dergi )

İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Bilimsel Süreç Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi

AYDOĞDU BÜLENT,TATAR NİLGÜN,YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,BULDUR SERKAN Kuramsal Eğitimbilim Dergisi,cilt.5, ss.292-311, 2012 (Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List dergi )

Development of self efficacy towards using alternative assessment scale

Buldur Serkan, Tatar Nilgün Asia Pacific Education Review,cilt.12, ss.485-495, 2011 (SSCI dergi )

Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

AKPINAR ERCAN, YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM, TATAR NİLGÜN, ERGİN ÖMER Milli Eğitim Dergisi,cilt.40, ss.267-278, 2011 (TR DİZİN dergi )

Öğretmen Adaylarının Değerlendirmeye Yönelik Algıları

TATAR NİLGÜN,MURAT SERAP E-international Journal of Educational Research,cilt.2, ss.70-88, 2011 (Endekste taranmıyor dergi )

A Study on Developing a Self Efficacy Scale towards Science and Technology

TATAR NİLGÜN,YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,AKPINAR ERCAN,ERGİN ÖMER EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH,cilt.2009, ss.263-280, 2009 (ESCI dergi )

İlköğretim Öğrencileri İçin Geliştirilen Biliş Üstü Ölçeği nin Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi

YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,AKPINAR ERCAN,TATAR NİLGÜN,ERGİN ÖMER Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri,cilt.9, ss.1573-1604, 2009 (SSCI dergi )

İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin Alternatif Değerlendirme Yaklaşımlarına İlişkin Görüşleri II

TATAR NİLGÜN,ŞAŞMAZ ÖREN FATMA Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi,cilt.3, ss.771-788, 2009 (TR DİZİN dergi )

Açıklamalı Yöntemlere Karşı Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımı İlköğretim Öğrencilerinin Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutumlarına Etkileri

TATAR NİLGÜN,KURU MUSTAFA Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.1, ss.142-152, 2009 (TR DİZİN dergi )

Araştırmaya Dayalı Fen Laboratuarlarında Bilimsel Süreç Becerilerini Geliştirmede Etkili Araçlar Vee ve I Diyagramları

TATAR NİLGÜN,KORKMAZ HÜNKAR,ŞAŞMAZ ÖREN FATMA İlköğretim Online,cilt.6, ss.76-92, 2007 (TR DİZİN dergi )

İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin Alternatif Değerlendirme Yaklaşımlarına İlişkin Görüşleri I

ŞAŞMAZ ÖREN FATMA, TATAR NİLGÜN Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt., ss.15-27, 2007 (Endekste taranmıyor dergi )

Fen Eğitiminde Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi

TATAR NİLGÜN,KURU MUSTAFA Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.2006, ss.147-158, 2006 (ESCI dergi )

İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Genetik Ünitesi Hakkındaki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi

TATAR NİLGÜN, KORAY ÖZLEM Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi,cilt.13, ss.415-426, 2005 (TR DİZİN dergi )

İlköğretim Öğrencilerinin Birimler Hakkında Sahip Oldukları Kavram Yanılgıları Kütle ve Ağırlık Örneği

KORAY ÖZLEM,ÖZDEMİR MUHAMMET,TATAR NİLGÜN İlköğretim Online,cilt.4, ss.24-31, 2005 (TR DİZİN dergi )

Genetic Relationships between Anatolian Species and Subspecies of Aphanius Nardo 1827 Pisces Cyprinodontiformes based on RAPD Markers

BARDAKCI FEVZİ,TATAR NİLGÜN,TOMAS HRBEK Biologia, Bratislava,cilt.59, ss.559-566, 2004 (SCI-Expanded dergi )

İlköğretim Öğrencilerinin Kütle ve Ağırlık İle İlgili Kavram Yanılgıları ve Bu Yanılgıların 6 7 ve 8 Sınıf Düzeylerine Göre Dağılımı

KORAY ÖZLEM, TATAR NİLGÜN Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.13, ss.187-198, 2003 (TR DİZİN dergi )

KONFERANS & SEMPOZYUM & HAKEMLİ KONGRE & ULUSAL TOPLANTI & BİLDİRİ KİTAPLARINDA YER ALAN YAYINLAR

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konularda Hazırladıkları Ders Materyallerinin İncelenmesi TATAR NİLGÜN, YENİLMEZ TÜRKOĞLU AYŞE, YILDIZ VENÜS

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS, Antalya, TÜRKİYE , ss.258-267, 2022.12.19

Öğrenme Ekosistemindeki Söylemlerin Analizi TATAR NİLGÜN, KUŞ Reyhan

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS, Antalya, TÜRKİYE , ss.737-738, 2022.12.19

SELF-REGULATED LEARNING STRATEGIES AND THE IMPLICATIONS ON INSTRUCTIONAL PLANNING ŞEKER MERAL,TATAR NİLGÜN

AKDENİZ ZİRVESİ 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Hatay, TÜRKİYE , ss.122-129, 2019.11.10

GOAL COMMITMENT STRATEGIES OF UNIVERSITY STUDENTS WHEN STUDYING ONLINE ŞEKER MERAL,TATAR NİLGÜN

2. Akdeniz ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Hatay, TÜRKİYE , ss.130-137, 2019.11.10

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİM VE BİLİŞİM AĞININ KULLANIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ TATAR NİLGÜN,ŞEKER MERAL

2. Akdeniz Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, TÜRKİYE , ss.-, 2019.11.10

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Kurama Dayalı Ders Planlarının Geliştirilmesi TATAR NİLGÜN,CEYHAN NİLAY

X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, , , ss.-, 2019.10.23

Fen Eğitiminde Şematik Notlar TATAR NİLGÜN,BAVLİ AYDIN YAĞMUR

X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, , , ss.-, 2019.10.23

Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecinde Kullandıkları Bilişsel ve Üst Bilişsel Becerileri TATAR NİLGÜN,ŞEKER MERAL

2. Akdeniz Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, TÜRKİYE , ss.-, 2019.10.23

INVESTIGATING NON-ACADEMIC CORRELATES OF GOAL COMMITMENT FOR ACADEMIC ACHIEVEMENT AT HIGHER EDUCATION LEVEL ŞEKER MERAL,TATAR NİLGÜN

Education and New Developments Conference, Porto, PORTEKİZ , ss.64-68, 2019.06.20

THE EFFECTS OF LEARNING STYLES OF PRE-SERVIVE TEACHERS ON THEIR SKILLS TO PREPARE SKETCHNOTES TATAR NİLGÜN,ŞEKER MERAL

Education and New Developments, Porto, PORTEKİZ , ss.165-168, 2019.06.20

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Öğrencilerinin Kavram Yanılgılarını Düzeltmeye Yönelik Stratejileri TATAR NİLGÜN

International Congress on Science and Education 2018, , , ss.-, 2018.03.28

Fen Eğitiminde 5E Modeline Dayalı Argümantasyon Tabanlı Öğretim Uygulamaları TATAR NİLGÜN,Demir Zeynep

International Congress on Science and Education 2018, , , ss.-, 2018.03.28

EFFECTS OF “STUDENT MISCONCEPTIONS” ON TEACHING PRACTICES OF PRESERVICE SCIENCE TEACHERS TATAR NİLGÜN

3RD INTERNATIONAL CONGRESS on EDUCATION SCIENCES AND LEARNING TECHNOLOGY, , , ss.-, 2017.12.01

BİLİŞÜSTÜ YÖNLENDİRMELERLE DESTEKLENEN AÇIK UÇLU DENEYLERİN İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ TATAR NİLGÜN,Özçelik Pınar

II. International Academic Research Congress, , , ss.-, 2017.11.01

5E MODELİNE DAYALI ARGÜMANTASYON TABANLI ÖĞRETİMİN İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TARTIŞMA VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ TATAR NİLGÜN,Demir Zeynep

II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, , , ss.-, 2017.11.01

FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ VE NEDENLERİ TATAR NİLGÜN,Aslan Fevzi

II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, , , ss.-, 2017.11.01

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ “KAVRAM YANILGILARI” HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ TATAR NİLGÜN

II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, , , ss.-, 2017.11.01

Hizmet İçi Eğitime Katılan Fen Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Görüşlerindeki Değişimler TATAR NİLGÜN,YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,BULDUR SERKAN,AYDOĞDU BÜLENT

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim Ve Araştırma Sempozyumu, , , ss.-, 2017.05.01

Biliş Üstü Yönlendirmelerle Zenginleştirilmiş Açık Uçlu Deneylerin 6. Sınıf Öğrencilerinin Biliş Üstü Becerilerine Etkisi TATAR NİLGÜN,Özçelik Pınar

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim Ve Araştırma Sempozyumu, , , ss.-, 2017.05.01

An Analysis Of Pre Service ScienceTeachers Constructivist Oriented TeachingPractices TATAR NİLGÜN,ŞAHİN NİLAY

2015 International Business & Education Conferences, New York City, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ , ss.-, 2015.08.06

Students attitudes toward science and technology an investigation of gender grade level and academic achievement AKPINAR ERCAN,YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,TATAR NİLGÜN,ERGİN ÖMER

World Conference on Educational Sciences 2009 Conference, , , ss.2804-2808, 2009.02.04

İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE EĞİTİMİNDE 5E MODELİNE DAYALI ARGÜMANTASYON TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMI TATAR NİLGÜN,Demir Zeynep

World Congress on Educational and Instructional Studies, , , ss.-,

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İlköğretim Öğrencilerinin Kavram Yanılgıları İle Mücadelelerinde Belirledikleri Stratejiler TATAR NİLGÜN

Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences, , , ss.-,

Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Katıldıkları Hizmet İçi Eğitiminin Sınıf İçi Uygulamalarına Yansımaları TATAR NİLGÜN,YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,AYDOĞDU BÜLENT,BULDUR SERKAN

Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences, , , ss.-,

Bilişüstü Yönlendirmelerin Entegre Edildiği Eğitim Yazılımının Ortaokul Öğrencilerinin Bilgisayara Yönelik Tutumlarına Etkisi AKPINAR ERCAN,YILDIZ FEYZİOĞLU EYLEM,TATAR NİLGÜN

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, , TÜRKİYE , ss.-,

Öğretmen Adaylarının Öğrenme Ve Öğretme Sürecinde Sketchnote Kullanımına İlişkin Görüşleri TATAR NİLGÜN,BAVLİ AYDIN YAĞMUR

III. INES International Education and Social Science Congress, , , ss.-,

Fen Bilimleri Dersi Öğretmenlerinin Dönüt Türlerinin Belirlenmesi TATAR NİLGÜN

III. INES International Education and Social Science Congress, , , ss.-,

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kullanımı Konusundaki Hazırbulunuşlukları ŞAŞMAZ ÖREN FATMA,TATAR NİLGÜN

International Symposium on Educational Sciences, , , ss.-,

Öğretimsel Grup Etkinliklerinin Değerlendirilmesi ŞAŞMAZ ÖREN FATMA,TATAR NİLGÜN

International Symposium on Educational Sciences, , , ss.-,

Kavram Yanılgılarının Üst Biliş Becerileri Kullanma Düzeyine Etkisi TATAR NİLGÜN,İDGÜ MEVLÜT

8th International Congress of Research in Education, , , ss.-,

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları İle Üst Biliş Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi TATAR NİLGÜN

8th International Congress of Research in Education, , , ss.-,

The Relationships Between Science Process Skills and Academic Achievements of Candidate Teachers of Science in Primary Education Şaşmaz Ören F, Tatar N

the III. International Symposium on Teacher Education, , , ss.51-59,

Opinions of Presevice Teachers about Portfolios Tatar N

International Conference on Educational Science, , , ss.1882-1889,

Fen ve Teknoloji Laboratuarında 5E Öğrenme Modelinin ve Doğrulama Deney Tekniğinin Uygulanması Tatar N

International Conference on Educational Science, , , ss.-,

Pre service Elementary Teachers Experiences about Portfolio How Can Portfolio Effect Learning and Teaching Process Tatar N

XIII.IOSTE Symposium, , , ss.359-366,

Examination of the Relationship between the Knowledge Level and Opinions of Pre Service Teachers about Concept Maps Şaşmaz Ören F, Tatar N

European Science Education Research Association 2009 Conference, , , ss.33-42,

Science Teachers Level of Using Alternative Assessment and Their Perceptions Buldur S, Tatar N

European Science Education Research Association 2009 Conference, , , ss.395-403,

How to integrate metacognitive prompts into educational software Akpınar E, Yıldız E, Tatar N, Ergin Ö

International Educational Technology Conference, , , ss.220-224,

The Effects of Educational Software Integrated with Metacognitive Prompts on Primary Students Achievement and Metacognition Yıldız E, Tatar N, Akpınar E, Ergin Ö

International Conference on Education and New Learning Technologies, , , ss.-,

İlköğretim Fen Eğitiminde Araştırmaya Dayali Öğrenme Yaklaşımının Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi Tatar N, Kuru M

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, , TÜRKİYE , ss.401-405,

Araştırmaya Dayalı Biyoloji Laboratuarında Kullanılan I Diyagramının Etkililiğinin Değerlendirilmesi Tatar N, Şaşmaz F

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, , TÜRKİYE , ss.591-596,

Türkiye de ki Aphanius Nardo 1897 Pisces Cyprinodontidae Tür ve Alttürlerinin Genetik Varyasyonu Tatar N, Bardakçı F

XVI. Ulusal Biyoloji Kongresi, , TÜRKİYE , ss.151-152,

İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Genetik Konusu Hakkındaki Kavram Yanılgıları Tatar N, Cansüngü Koray Ö

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, , TÜRKİYE , ss.111-,

İlköğretim Öğretmen Adaylarının Fen ve Laboratuara Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma Tatar N, Şaşmaz Ören F

XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, , TÜRKİYE , ss.624-625,

Öğretmen Adaylarının Bazı Değişkenler Açısından Öz Yeterlik İnanç Düzeylerinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma Şaşmaz Ören F, Tatar N

XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, , TÜRKİYE , ss.403-404,

Motivated Strategies for Learning Approaches to Learning Academic Achievement and Gender An Analysis of Pre Service Science Teachers Yıldız E, Akpınar E, Tatar N

12th Biennial Conference for Research on Learning and Instruction, , , ss.337-,

İlköğretim Fen ve Teknoloji Kitaplarında Alternatif Değerlendirme Yaklaşımlarının Kullanılma Sıklığı Tatar N, Buldur S, Türe E

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, , TÜRKİYE , ss.154-,

Fen ve Teknoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi Yıldız E, Tatar N

18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, , TÜRKİYE , ss.131-132,

Öğretmen Adaylarının Alternatif Değerlendirme Yaklaşımları Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Geliştirilmesi Buldur S, Tatar N

18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, , TÜRKİYE , ss.376-377,

Araştırmaya Dayalı Fen Laboratuarlarının Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz yeterlikleri Üzerine Etkisi Tatar N, Buldur S

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, , TÜRKİYE , ss.70-,

Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme Ve Değerlendirme Yaklaşımlarının Etkili Kullanımına Yönelik Görüşleri TATAR NİLGÜN

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, , TÜRKİYE , ss.230-,

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretmeni İmajları Tatar N, Yıldız E, Buldur S, Akpınar E

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, , TÜRKİYE , ss.69-,

Science Teachers Perspectives on In service Training A National Study from Turkey Tatar N, Feyzioğlu Yıldız F, Aydoğdu B, Eyceyurt G, Buldur S

World Conference on New Trends in Science Education, , , ss.142-,

The Effect of In Service Training on Classroom Implementations of Science Teachers Reflections from Students Tatar N, Aydoğdu B, Feyzioğlu Yıldız E, Buldur S, Yasak E

World Conference on New Trends in Science Education, , , ss.144-,

KİTAP & KİTAP BÖLÜMLERİ

DAL SİBEL,TATAR NİLGÜN

Öğretim İlke Ve Yöntemleri: Etkinlik ve Ders Planı Örnekleriyle Zenginleştirilmiş , Dal, S. ve Köse, M.,Editör, Anı Yayıncılık Ankara, ss.1-45, 2017

KORKMAZ HÜNKAR,TATAR NİLGÜN,KIRAY SEYİT AHMET,KİBAR GÖZDE

İlköğretim 6 Sınıf Fen ve Teknoloji Öğretmen Kılavuz Kitabı, ,Editör, Pasifik Yayınevi , ss.-, 2013

Ulusal ve Uluslar arası Kuruluşlar ve Faaliyetleri ŞAŞMAZ ÖREN FATMA,TATAR NİLGÜN

Çevre Bilimi, Mustafa Aydoğdu, Kudret Gezer,Editör, Anı Yayıncılık , ss.-, 2006

Canlı Toplulukları ve Çevre Tatar N, Şaşmaz F

Canlılar Bilimi, Mustafa Aydoğdu, Kudret Gezer,Editör, Pegem Akademik Yayıncılık , ss.-, 2005

Editörlükler

Elementary Education Online Editör

Elementary Education Online , EBSCO ,2019

Uluslararası, Dergi, Elektronik

Elementary Education

Elementary Education , EBSCO ,2019

Uluslararası, Dergi, Elektronik

Elementary Education

Elementary Education , EBSCO ,2019

Uluslararası, Dergi, Elektronik

Elementary Education

Elementary Education , EBSCO ,2019

Uluslararası, Dergi, Elektronik

İlköğretim Online

İlköğretim Online , EBSCO ,2018

Uluslararası, Dergi,

İLKÖĞRETİM ONLİNE

İLKÖĞRETİM ONLİNE , EBSCO ,2018

Uluslararası, Dergi, Basılı

İlköğretim Online

İlköğretim Online , EBSCO ,2018

Uluslararası, Dergi, Basılı

İlköğretim Online

İlköğretim Online , EBSCO ,2018

Uluslararası, Dergi, Basılı

Proje & Patent & Tasarım

Projeler

Patentler

  • Tasarımlar

    Bilimsel Çalışmalar

    BİLİMSEL ÇALIŞMALAR

    Bilimsel Üyelikler & Hakemlikler

    BİLİMSEL ÜYELİKLER

    BİLİMSEL HAKEMLİKLER

    Sanatsal Faaliyetler

    Sanatsal Faaliyetler

    Başarılar

    ÖDÜLLER

    YÖKSİS ATIFLAR

    • 2021 Yılı Atıf Sayısı :0

    Duyuru & Doküman

    Duyurular

    Dokümanlar

    Diğer Faaliyetler

    DİĞER FAALİYETLER