Doktora
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, MATEMATİK (DR),
Scopus Citation-Count | Scopus Cited-by-count | Scopus Toplam Yayın | Scopus Eid Değeri | Scopus Orcid Değeri | Scopus Link |
---|
Google H-index | Google i10-index | Google H-index 2018 | Google i10-index 2018 | Google Atıf | Google Atıf 2018 |
---|
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, MATEMATİK (DR),
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, MATEMATİK (YL) (TEZLİ),
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ, MATEMATİK BÖLÜMÜ,MATEMATİK PR.
(q-)umbral analizde sheffer tipli polinomlar ve uygulamaları
Umbral cebir üzerinde bazı özel polinomların üreteç fonksiyonları ve uygulamaları
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/MATEMATİK (YL) (TEZLİ)/
Çağımız gereksinimleri göz önünde bulundurulduğunda öğretmenlerin derslerinde teknolojiyi kullanmaları, derslerine adapte etmeleri ve öğrencilerine teknoloji kullanımlarını destekleyecek öğrenme fırsatları sunmaları beklenmektedir. Bu nedenle, birçok çalışmada teknolojik pedagojik ve alan bilgisinin gelişimine odaklanılmaktadır. Bu bilginin gelişimi açısından birçok çalışmada matematik eğitiminde alana özgü yazılımların kullanımına (GeoGebra, Geometer Sketchpad vb.) odaklanılmıştır. Bu proje kapsamında ise matematik eğitiminde kullanılan matematiğe özel yazılımlardan ziyade daha yaygın kullanım alanına sahip Web 2.0 araçlarının tasarımı ve kullanımı üzerine odaklanılacaktır. Web 2.0 kavramı mevcut web ortamlarında kullanıcıların içerik alışverişine imkan sağlayan, yeni içeriklerin oluşturulabildiği bir sanal ortamı temsil etmektedir. Öğretme-öğrenmeyle ilgili çağdaş yaklaşımlar ve günümüz toplumunun ihtiyaç duyduğu bilgi okur yazarlığı, grup çalışmasına yatkınlık, bilgilerin analiz etme ve problem çözme gibi beceriler göz önüne alındığında Web 2.0 uygulamalarının 21.yüzyılın gerektirdiği eğitim-öğretim ortamlarını oluşturabilmede önemli bir güce sahip olduğu ortaya çıkmaktadır. Bu nedenle, gerekli bilgi ve beceri donanımına sahip matematik öğretmenlerinin yetiştirilmesi ve matematik öğretmen adaylarının ilerde öğretmen olduklarında teknoloji kullanarak matematik öğrenme ve öğretme ortamlarını sağlayabilmeleri açısından bu araçlar faydalı fırsatlar sunabilirler. Bu nedenle, bu proje kapsamında, matematik öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerinin Web2.0 araçları kullanılarak geliştirilmesi amaçlanmaktadır. Öğretmen adaylarının gelişimlerini incelemeyi amaçlayan bu çalışma bir tasarı tabanlı çalışma olarak organize edilmiştir. Tasarı tabanlı çalışma, doğal ortamlarda öğrenmeyi ve öğretmeyi teori ve uygulamayı birleştirerek inceleyen ve açıklayan, potansiyel olarak etkileyen yeni teoriler, eserler ve uygulamalar üretmek amacıyla gerçekleştirilen bi
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesiDergi
The Journal of American Institute of Physics
Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı->MatematikDergi
The Journal of American Institute of Physics
Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı->Matematik