Lisans
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ,İŞLETME PR.
Scopus Citation-Count | Scopus Cited-by-count | Scopus Toplam Yayın | Scopus Eid Değeri | Scopus Orcid Değeri | Scopus Link |
---|
Google H-index | Google i10-index | Google H-index 2018 | Google i10-index 2018 | Google Atıf | Google Atıf 2018 |
---|
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ,İŞLETME PR.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (YL) (TEZLİ),
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İŞLETME (DR),
Üniversitelerdeki halkla ilişkiler faaliyetleri: Akdeniz Üniversitesi ve İstanbul Bilgi Üniversitesi örnekleri
Reklam içeriğinin satın alma niyetine etkisi: Tutumun ve çevresel endişenin rolü
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/
ORDU ÜNİVERSİTESİ, ÜNYE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ORDU ÜNİVERSİTESİ/ÜNYE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/
ORDU ÜNİVERSİTESİ, ÜNYE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ORDU ÜNİVERSİTESİ/ÜNYE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
Ders Adı:Pazarlama Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Kişisel Gelişim ve Kariyer Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Bütünleşik Pazarlama İletişimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Reklamcılık Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Uluslararası Pazarlama Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Pazarlama İlkeleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Pazarlama Araştırmaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Pazarlama Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Kişisel Gelişim ve Kariyer Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Reklamcılık Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Uluslararası Pazarlama Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Reklamcılık Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Uluslararası Pazarlama Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Halkla ilişkiler Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Stratejik Marka Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Bütünleşik Pazarlama İletişimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Stratejik Marka Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Doktora
Ders Adı:Stratejik Marka Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Stratejik Marka Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Doktora
Ders Adı:Bütünleşik Pazarlama İletişimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Reklam Stratejileri Ders Saati: 3 , Türkçe,Doktora
Ders Adı:Pazarlama Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Sosyal Medya Pazarlaması Ders Saati: 3 , Türkçe,Doktora
Ders Adı:Stratejik Marka Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Sosyal Medya Pazarlaması Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Pazarlama Araştırmaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Kişisel Gelişim ve Kariyer Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Stratejik Marka Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Sosyal Medya Pazarlaması Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Pazarlama Araştırmaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Kişisel Gelişim ve Kariyer Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Bütünleşik Pazarlama İletişimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Reklamcılık Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Reklamcılık Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Pazarlama Araştırmaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:İnsan Kaynakları Planlaması Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Uluslararası Pazarlama Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Golf Turizminde Tüketici Profilleri Beklentileri Motivasyonları ve Değer Algıları Araştırması
Golf turizminde tüketici profilleri, beklentileri, motivasyonları ve değer algıları araştırması
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesiİktisadi Kalkınma ve Sosyal Araştırmalar Enstitüsü (İKSAD)