Dr. Öğr. Üyesi BİLGE NUR ÖZTÜRK

Dr. Öğr. Üyesi BİLGE NUR ÖZTÜRK

Genel Bilgiler

Kurum Bilgileri

  • Kurum Bilgi İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
  • UnvanDOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

İletişim Bilgileri

  • Ofis İŞLETME BÖLÜMÜ
  • AdresİKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

Biyografi

Scopus Bilgiler

Scopus Citation-Count Scopus Cited-by-count Scopus Toplam Yayın Scopus Eid Değeri Scopus Orcid Değeri Scopus Link

Google Scholar Bilgiler

Google H-index Google i10-index Google H-index 2018 Google i10-index 2018 Google Atıf Google Atıf 2018

Araştırma Alanları

Ürün ve Marka Yönetimi

Pazarlama İletişimi

Tüketici Davranışları

Eğitim Bilgileri

Eğitim Bilgileri

  • Lisans

    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ,İŞLETME PR.

    2006 2002
  • Yüksek Lisans

    ANKARA ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (YL) (TEZLİ),

    2009 2006
  • Doktora

    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İŞLETME (DR),

    2016 2009

Yaptığı Tezler

  • İŞLETME BÖLÜMÜ

    , 2006
    2006 2002
  • HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (YL) (TEZLİ)

    Üniversitelerdeki halkla ilişkiler faaliyetleri: Akdeniz Üniversitesi ve İstanbul Bilgi Üniversitesi örnekleri

    PROF. DR. METİN KAZANCI , 2009
    2009 2006
  • İŞLETME (DR)

    Reklam içeriğinin satın alma niyetine etkisi: Tutumun ve çevresel endişenin rolü

    DOÇ. DR. SERKAN AKINCI , 2016
    2016 2009

Yabancı Diller

  • İngilizce : 2009, ÜDS, 80.000
    İngilizce : 2016, YDS, 78,75000
    İngilizce : 2023, YÖKDİL, 72,50000

Deneyimler

Akademik Unvanlar

  • DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

    2017
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    ORDU ÜNİVERSİTESİ, ÜNYE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ORDU ÜNİVERSİTESİ/ÜNYE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

    2017 2017
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

    2017 2010
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    ORDU ÜNİVERSİTESİ, ÜNYE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ORDU ÜNİVERSİTESİ/ÜNYE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

    2010 2009

Yönetimsel Görevler

  • Anabilim Dalı Başkanı

    ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ

    2023 2022

Verilen Dersler

  • 2023-2024

    Ders Adı:Pazarlama Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2023-2024

    Ders Adı:Kişisel Gelişim ve Kariyer Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Bütünleşik Pazarlama İletişimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2022-2023

    Ders Adı:Reklamcılık Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2022-2023

    Ders Adı:Uluslararası Pazarlama Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2022-2023

    Ders Adı:Pazarlama İlkeleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2022-2023

    Ders Adı:Pazarlama Araştırmaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2022-2023

    Ders Adı:Pazarlama Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2022-2023

    Ders Adı:Kişisel Gelişim ve Kariyer Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Reklamcılık Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Uluslararası Pazarlama Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Reklamcılık Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Uluslararası Pazarlama Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Halkla ilişkiler Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2023-2024

    Ders Adı:Stratejik Marka Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2022-2023

    Ders Adı:Bütünleşik Pazarlama İletişimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2022-2023

    Ders Adı:Stratejik Marka Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Doktora

  • 2022-2023

    Ders Adı:Stratejik Marka Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Stratejik Marka Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Doktora

  • 2020-2021

    Ders Adı:Bütünleşik Pazarlama İletişimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Reklam Stratejileri Ders Saati: 3 , Türkçe,Doktora

  • 2021-2022

    Ders Adı:Pazarlama Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Sosyal Medya Pazarlaması Ders Saati: 3 , Türkçe,Doktora

  • 2021-2022

    Ders Adı:Stratejik Marka Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Sosyal Medya Pazarlaması Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Pazarlama Araştırmaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2021-2022

    Ders Adı:Kişisel Gelişim ve Kariyer Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Stratejik Marka Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Sosyal Medya Pazarlaması Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Pazarlama Araştırmaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2020-2021

    Ders Adı:Kişisel Gelişim ve Kariyer Yönetimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Bütünleşik Pazarlama İletişimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans

  • 2019-2020

    Ders Adı:Reklamcılık Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Reklamcılık Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Pazarlama Araştırmaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:İnsan Kaynakları Planlaması Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

  • 2017-2018

    Ders Adı:Uluslararası Pazarlama Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans

Yayınlar & Eserler

MAKALELER

Reasons for Muslim and Christian white meat consumption: examples of England and Turkey

ÖZTÜRK BİLGE NUR Journal of Islamic Marketing,cilt., ss.-, 2024 (ESCI, Scopus dergi )

Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Sanal Makyaj Uygulamaları

ÖZTÜRK BİLGE NUR, ÇAVUŞOĞLU FEYZA Alanya Akademik Bakış,cilt.7, ss.963-986, 2023 (TR DİZİN dergi )

Omo Reklamlarına Yönelik Marka İletişim Stratejisi Araştırması: Pandemi Etkisi

ÖZTÜRK BİLGE NUR, Bayraktar Tuba Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,cilt.13, ss.664-694, 2023 (TR DİZİN dergi )

Mobil Oyun Pazarında Marka Kimliği İncelemesi: Tencent Games Örneği

ÖZTÜRK BİLGE NUR, Bülbül Serdar Alanya Akademik Bakış,cilt.6, ss.2885-2912, 2022 (TR DİZİN dergi )

Netflix’te Dijital Pazarlama Stratejileri İle Gündem Belirleme: Pera Palas’ta Gece Yarısı Örneği

ÖZTÜRK BİLGE NUR, Erdoğan Yasin Akademik Hassasiyetler,cilt.9, ss.161-195, 2022 (TR DİZİN dergi )

The Environmentalist Movement in the World and Environmental Studies in the Marketing Literature

ÖZTÜRK BİLGE NUR Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets,cilt.1, ss.37-54, 2021 (Index Copernicus International dergi )

Reklam İçeriğinin Satın Alma Niyetine Etkisi: Davranışa Yönelik Tutumun Aracı ve Çevresel Endişenin Düzenleyici Rolü

ÖZTÜRK BİLGE NUR, AKINCI SERKAN Business and Economics Research Journal,cilt.10, ss.277-296, 2019 (TR DİZİN dergi )

”Miraculous Formula”: Revealing Deep-Seated Feelings of Vulnerable Consumers Raised by Infant Formula Commercials

KIYMALIOĞLU ASLIHAN,ÖZTÜRK BİLGE NUR Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi,cilt.10, ss.219-264, 2018 (TR DİZİN dergi )

Planned Behaviour of Young Consumers Shopping on the Internet

ATILGAN İNAN EDA, ÖZTÜRK BİLGE NUR European Journal of Social Sciences,cilt.19, ss.528-537, 2011 (Scopus dergi )

KONFERANS & SEMPOZYUM & HAKEMLİ KONGRE & ULUSAL TOPLANTI & BİLDİRİ KİTAPLARINDA YER ALAN YAYINLAR

Küreselleşmenin Çıkmazı: Ulusallaşma Çabaları ve Küresel Marka Savaşları ÖZTÜRK BİLGE NUR,ÖZTÜRK TOLGA

Innovation And Global Issues on Social Sciences III, , , ss.-, 2018.09.27

En Güzel Tüketim Nesnesi Beden ÖZTÜRK BİLGE NUR

3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, , , ss.-, 2016.12.01

Dini Eğilimlerin Tüketici Tercihlerine Etkisi İngiltere de Gıda Seçimleri Örneği ÖZTÜRK BİLGE NUR

3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, , , ss.-, 2016.12.01

Customer Satisfaction in Airport Retailing AKSOY ŞAFAK,AKINCI SERKAN,Kıymalıoğlu Aslıhan,ÖZTÜRK BİLGE NUR,AYDIN ÜNAL DUYGU

International Research Conference on Business and Economics, , , ss.-, 2013.06.28

Üniversite Öğrencilerinin Cep Telefonu Operatörü Değiştirme Niyeti AKINCI SERKAN, ATILGAN İNAN EDA, ÖZTÜRK BİLGE NUR, AYDIN ÜNAL DUYGU, KIYMALIOĞLU ASLIHAN

16. Ulusal Pazarlama Kongresi Pazarlamada Geleceğe Yolculuk: “Mobil Pazarlama”, , TÜRKİYE , ss.-, 2011.11.14

A Classification of the Brand Equity Approaches ÖZTÜRK BİLGE NUR

International Management Development Association, Challenges and Opportunities of Global Business in the New Millenium: Contemporary Issues and Future Trends, Poznan, POLONYA , ss.414-421, 2011.07.01

Reklamlarda Vurgulanan Dinamik Yetenekler: Türk Hava Yolları Örneği ÖZTÜRK BİLGE NUR

Uluslararası Beşeri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Erzurum, TÜRKİYE , ss.-,

KİTAP & KİTAP BÖLÜMLERİ

PAZARLAMADA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARI ÖZTÜRK BİLGE NUR

GELECEĞİ İNŞA ETMEK: METAVERSE VE YAPAY ZEKA İLE İŞLETMELERDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM, Kayapınar, Özgür; Yürük Kayapınar, Pınar,Editör, Paradigma Akademi Yayınevi , ss.111-149, 2023

Etkinlik Turizmi ve Destinasyon Pazarlaması Kapsamında Antalya’nın Değerlendirilmesi ÖZTÜRK BİLGE NUR

SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE YENİLİKÇİ ÇALIŞMALAR, Sarıbaş, Serap; Akkuş Turgay,Editör, Duvar Yayınları , ss.153-182, 2023

TÜKETİCİLER AÇISINDAN BENLİK GENİŞLETME: DİJİTAL BENLİK ÖZTÜRK BİLGE NUR

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLERDE Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler 1, Mete, Mustafa,Editör, Serüven Yayınevi , ss.357-388, 2023

Sürdürülebilir Bir Dünya İçin Yeşil Pazarlama: Tüketici Dönüşümleri ve Stratejiler ÖZTÜRK BİLGE NUR

Tüketici Davranışları-I-Güncel Akademik Çalıșmalar, Davut Karaman,Editör, Eğitim Yayınevi , ss.-, 2021

An Alternative Lifestyle Practice in a Globalizing World: Voluntary Simplicity and Cittaslow ÖZTÜRK BİLGE NUR,ÖZTÜRK TOLGA

Innovation and Global Issues with Multidisciplinary Perspectives, ,Editör, Peter Lang , ss.-, 2018

İttifak Kuramları ve Çevre: Avrupa Örneği ÖZTÜRK TOLGA,ÖZTÜRK BİLGE NUR

21 Yüzyılda Avrupa, İzol Ramazan, Atvur Senem, Öztürk Tolga,Editör, Seçkin Yayıncılık , ss.-, 2016

Editörlükler

Proje & Patent & Tasarım

Projeler

Patentler

  • Tasarımlar

    Bilimsel Çalışmalar

    BİLİMSEL ÇALIŞMALAR

    Bilimsel Üyelikler & Hakemlikler

    BİLİMSEL ÜYELİKLER

    BİLİMSEL HAKEMLİKLER

    Sanatsal Faaliyetler

    Sanatsal Faaliyetler

    Başarılar

    ÖDÜLLER

    • Bilim Teşvik Ödülü

      2016

      İktisadi Kalkınma ve Sosyal Araştırmalar Enstitüsü (İKSAD)

    YÖKSİS ATIFLAR

    • 2021 Yılı Atıf Sayısı :0

    Duyuru & Doküman

    Duyurular

    Dokümanlar

    Diğer Faaliyetler

    DİĞER FAALİYETLER