Lisans
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ, BATI DİLLERİ VE EDEBİYATLARI BÖLÜMÜ,İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI PR. (İNGİLİZCE)
Scopus Citation-Count | Scopus Cited-by-count | Scopus Toplam Yayın | Scopus Eid Değeri | Scopus Orcid Değeri | Scopus Link |
---|
Google H-index | Google i10-index | Google H-index 2018 | Google i10-index 2018 | Google Atıf | Google Atıf 2018 |
---|
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ, BATI DİLLERİ VE EDEBİYATLARI BÖLÜMÜ,İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI PR. (İNGİLİZCE)
University of East Anglia {England}, İşletme, ,
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İŞLETME (DR),
Does a market exist for occupational consultancies, specifically for Allied Health Professionals (AHP), and what is the best market penetration method if it does?
Finansal yatırım kararlarında borsa markasının rolü: Türkiye-İrlanda pay piyasaları karşılaştırması
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, GİRESUN ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, GİRESUN ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
Ders Adı:Hizmet Pazarlaması Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Halkla İlişkiler Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Learning Organizations Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Marketing II Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Spiritüel Tüketim Biçiminin Yükselişi: Uzak Doğu ve Batı Bağlamında Tüketim Belirleyicilerinin Karşılaştırılması
Spiritüel Tüketim ya da daha yaygın adıyla bilinen Mindfulness (Farkındalık) uygulamaları, 2000’xxler sonrası gerek nihai gerekse endüstriyel pazarları şekillendiren önemli bir tüketim biçimi haline gelmiştir. Ancak bu tüketim biçimi, Doğu ve Batı ülkeleri bağlamında önemli farklılıklar göstermektedir. Araştırmam, bu yükselen tüketim biçiminin bu iki bağlam arasında sergilediği farklılıkların,tüketiciye bağlı faktörler ve makro faktörler özelinde incelenmesini amaçlamaktadır. Kaplan Higher InstituteTÜBİTAK
I.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ Düzenleme Kurulu