Doktora
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İLKÖĞRETİM (DR),
Scopus Citation-Count | Scopus Cited-by-count | Scopus Toplam Yayın | Scopus Eid Değeri | Scopus Orcid Değeri | Scopus Link |
---|
Google H-index | Google i10-index | Google H-index 2018 | Google i10-index 2018 | Google Atıf | Google Atıf 2018 |
---|
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İLKÖĞRETİM (DR),
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ),
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ,FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)
Investigating pre-service science teachers' understandings and use of models
Exploring relationships ambing students' prior knowledge, meaningful learning orientation, reasoning ability, mode of instruction and understanding of photosyntesis and respiration in plants
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
SİNOP ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, SİNOP ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
SİNOP ÜNİVERSİTESİ
SİNOP ÜNİVERSİTESİ
SİNOP ÜNİVERSİTESİ
SİNOP ÜNİVERSİTESİ
Ders Adı:İleri Araştırma Yöntemleri ve Etik Ders Saati: 3 , Türkçe,Doktora
Ders Adı:Fen Eğitiminde İstatistik Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Fen Bilgisi Öğretim Programları Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması 1 Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Okul Dışı Öğrenme Ortamları Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Disiplinlerarası Fen Eğitimi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Eğitimde Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Sosyobilimsel Konular Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Fen Bilgisi Öğretim Programları Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Bilimsel Muhakeme Becerileri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Fen Öğretim Programları Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Okul Dışı Öğrenme Ortamları Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Sınıf Yönetimi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Okul Deneyimi Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Fen Eğitiminde İstatistik Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Eğitimde Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Sosyobilimsel Konular Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Fen Bilgisi Öğretim Programları Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Fen Öğretim Programları Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Öğretmenlik uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Okul Deneyimi Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Fen Eğitiminde İstatistik Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Eğitimde Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Bilimsel Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Fen Bilgisi Öğretim Programları Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Fen Teknoloji Programı ve Planlama Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri 1 Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Özel Öğretim Yöntemleri 2 Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Fen Eğitiminde Nicel Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:İstatistik Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Bilimsel Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Okul Deneyimi Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Fen Eğitiminde Performansa Dayalı Değerlendirme Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Fen Teknoloji Programı ve Planlama Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:EĞİTİM BİLİMLERİNDE İSTATİSTİK Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:EĞİTİM BİLİMLERİNDE İSTATİSTİK Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:FEN EĞİTİMİNDE PROJE ÇALIŞMALARI Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:FEN BİLİMLERİ PROGRAMI VE PLANLAMA Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:FEN BİLİMLERİ PROGRAMI VE PLANLAMA Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:FEN BİLİMLERİ PROGRAMI VE PLANLAMA Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Bilimsel Araştırma Yöntemleri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:EĞİTİM BİLİMLERİNDE İSTATİSTİK Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:ARAŞTIRMA PROJESİ Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:OKUL DENEYİMİ Ders Saati: 1 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:FEN EĞİTİMİ Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:BİLİM TARİHİ (SEÇMELİ) Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:BASİT FEN ETKİNLİKLERİ (SEÇMELİ) Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Bu çalışmada öğretmen ve öğrencilerin fen eğitiminde kullanılan modeller konusundaki görüşlerini tespit etmek amaçlanmıştır.
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesiToplam 24 ortaokul öğrencisinin katılımıyla gerçekleştirilen bu projede, fen, teknoloji, mühendislik ve matematik alanlarına yönelik kariyer farkındalığını geliştirmek ve yaratıcı düşünme becerilerini arttırmak amaçlanmıştır. Bu doğrultuda, proje çerçevesinde, tasarım ve kodlamaya yönelik çeşitli etkinlikler gerçekleştirilmiştir.
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesiOrtaokul Öğrencileri İçin STEM Eğitim Programının Hazırlanması ve Etkilerinin Araştırılması
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
TÜBİTAK 2209-A - Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Kimyasal Tehlike Sembollerini Kavrama Düzeyleri
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Programı kapsamında desteklenen, yürütücülüğünü lisans öğrencisi "Muhammed BAYINDIR"ın gerçekleştirdiği ve araştırmacı olarak da lisans öğrencisi "Mehmet AKSEM"in görev aldığı projeye "Akademik danışmanlık" yapılmıştır. Araştırmada, fen bilgisi öğretmenlerinin kimyasal tehlike sembollerini anlama düzeyleri çeşitli değişkenler açısından incelenmiştir.
TÜBİTAK PROJESİTÜBİTAK 4004 - 118B403 - Geleceğin Mimarı Öğretmenlerle Geleceğin Enerji Kaynaklarını Tanıma
Türkiye'nin çeşitli yerlerinden gelen Fen Bilimleri öğretmenlerinin katılımıyla gerçekleşen bu projede, öğretmenlere yenilenebilir enerji kaynaklarını yakından tanıma fırsatı sunmak ve enerji ihtiyacını ve enerji kaynaklarını bir sosyobilimsel konu olarak ele almak amaçlanmıştır. Projede ele alınan başlıca yenilenebilir enerji kaynakları arasında rüzgar enerjisi, jeotermal enerji, güneş enerjisi, hidroelektrik enerjisi, biyokütle enerjisi ve hidrojen enerjisi yer almaktadır.
TÜBİTAK PROJESİTÜBİTAK 4004-118B476-Geleceğe Hazırlanıyorum: Problemlere Çözüm Arıyorum
Sinop ili ve ilçelerinde MEB’e bağlı ortaokullarda öğrenim gören, ortaokul 6. ve 7.sınıfı bitirmiş 50 öğrencinin katılım gösterdiği projede, öğrencilerin işbirlikli çalışma, hesaplamalı düşünme, karar verme, problem çözme, tasarım geliştirme, yenilikçi düşünme ve merak duygularını açığa çıkartmak üzere çeşitli etkinliklere yer verilerek, fen, matematik, teknoloji, mühendislik gibi disiplinlere yönelik farkındalıklarını geliştirmek amaçlanmıştır.
TÜBİTAK PROJESİMEB'na bağlı devlet okullarında görev yapmakta olan fen bilimleri öğretmenlerinin katılımıyla gerçekleştirilen bu projede, son yıllarda gerçekleşen fen eğitimi reform hareketleri içerisinde merkezi bir konuma sahip olan FeTeMM (Fen-Teknoloji-Mühendislik-Matematik) yaklaşımı ile ilgili teorik bilgilerle birlikte, fen bilimleri dersinin mevcut şartları bağlamında FeTeMM eğitiminin gerçekleştirilmesine yönelik çeşitli yaklaşımlara, örnek araştırmalara ve tasarım uygulamalarına yer verilmiştir.
TÜBİTAK PROJESİTÜBİTAK 4007 - 117B372 - 2. Uluslararası Mersin Bilim Şenliği
TÜBİTAK tarafından 4007-Bilim Şenliği Destekleme Programı kapsamında desteklenen ’Uluslararası Mersin Bilim Şenlikleri’ne; anaokulu, ilkokul, ortaokul, lise, ön lisans, lisans, yüksek lisans ve doktora öğrencileri de dahil olmak üzere, 15 bin civarında kişi katılım sağlamaktadır. Bu şenliklerde, toplumda bilim, bilim insanı ve bilimsel çalışmalar konusunda farkındalık yaratmak; bilim iletişimini sağlamak, bilimsel bilgiyi geniş toplum kitlelerine ulaştırmak ve bilim-teknoloji arasındaki etkileşimi kavratmak amaçlanmaktadır. Bu amaç doğrultusunda şenlikte, Türkiye’de bulunan ve yurt dışından gelen üniversitelerin atölye ve uygulamalı gösteri etkinlikleri, bilim merkezlerinin atölye, uygulamalı gösteri ve bilimsel sergi etkinlikleri, atölye çalışmaları, tematik oyunlar, yarışmalar, söyleşiler, seminerler, sunumlar, spor etkinlikleri, sanat faaliyetleri ve gösteriler ile astronomi etkinliklerine yer verilmektedir.
TÜBİTAK PROJESİTÜBİTAK 4007 - 118B791 - 3. Uluslararası Mersin Bilim Şenliği
TÜBİTAK tarafından 4007-Bilim Şenliği Destekleme Programı ve H-2020 Avrupa Birliği işbirliği kapsamında desteklenen ’Uluslararası Mersin Bilim Şenlikleri’ne; anaokulu, ilkokul, ortaokul, lise, ön lisans, lisans, yüksek lisans ve doktora öğrencileri de dahil olmak üzere, 15 bin civarında kişi katılım sağlamaktadır. Bu şenliklerde, toplumda bilim, bilim insanı ve bilimsel çalışmalar konusunda farkındalık yaratmak; bilim iletişimini sağlamak, bilimsel bilgiyi geniş toplum kitlelerine ulaştırmak ve bilim-teknoloji arasındaki etkileşimi kavratmak amaçlanmaktadır. Bu amaç doğrultusunda şenlikte, Türkiye’de bulunan ve yurt dışından gelen üniversitelerin atölye ve uygulamalı gösteri etkinlikleri, bilim merkezlerinin atölye, uygulamalı gösteri ve bilimsel sergi etkinlikleri, atölye çalışmaları, tematik oyunlar, yarışmalar, söyleşiler, seminerler, sunumlar, spor etkinlikleri, sanat faaliyetleri ve gösteriler ile astronomi etkinliklerine yer verilmektedir.
TÜBİTAK PROJESİTÜBİTAK 4007 - 218B595 - 4. Uluslararası Mersin Bilim Şenliği
TÜBİTAK tarafından 4007-Bilim Şenliği Destekleme Programı ve H-2020 Avrupa Birliği işbirliği kapsamında desteklenen ’Uluslararası Mersin Bilim Şenlikleri’ne; anaokulu, ilkokul, ortaokul, lise, ön lisans, lisans, yüksek lisans ve doktora öğrencileri de dahil olmak üzere, 15 bin civarında kişi katılım sağlamaktadır. Bu şenliklerde, toplumda bilim, bilim insanı ve bilimsel çalışmalar konusunda farkındalık yaratmak; bilim iletişimini sağlamak, bilimsel bilgiyi geniş toplum kitlelerine ulaştırmak ve bilim-teknoloji arasındaki etkileşimi kavratmak amaçlanmaktadır. Bu amaç doğrultusunda şenlikte, Türkiye’de bulunan ve yurt dışından gelen üniversitelerin atölye ve uygulamalı gösteri etkinlikleri, bilim merkezlerinin atölye, uygulamalı gösteri ve bilimsel sergi etkinlikleri, atölye çalışmaları, tematik oyunlar, yarışmalar, söyleşiler, seminerler, sunumlar, spor etkinlikleri, sanat faaliyetleri ve gösteriler ile astronomi etkinliklerine yer verilmektedir.
TÜBİTAK PROJESİTÜBİTAK 4007-218B328 Bilimin Işığında 100. Yıl Samsun Bilim Şenliği
Arttırılmış gerçeklik uygulamaları, çeşitli sanat etkinlikleri, STEM etkinlikleri, tasarım etkinlikleri, robotik kodlama uygulamaları, sağlıkta yeni teknolojiler, sanal gerçeklik, elektrik ve elektronik uygulamaları, eğlenceli fen etkinlikleri, oyun tabanlı öğrenme uygulamaları, değerler eğitimi uygulamaları, matematik etkinlikleri ve geogebra uygulamaları gibi çeşitli alanlarda 450 etkinliğin düzenlendiği şenlikte, öğrencilere çeşitli bilimsel gösteriler sergilenmesi ve öğrencilerin çeşitli etkinlikleri deneyimlemesi amaçlanmıştır.
TÜBİTAK PROJESİYenilikçi Eğitim Uygulamaları Çocuk Üniversitesinde Bilim Eğlencelidir II
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Yenilikçi Eğitim Uygulamaları: Çocuk Üniversitesinde Bilim Eğlencelidir II
Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi tarafından desteklenen proje kapsamında, Sinop ilinde farklı ortaokullarda öğrenim gören 30, 6. sınıf öğrencisi ile, öğrencilerin bilimle günlük yaşantılar arasında bağ kurarak bilimle iletişimlerini sürekli kılmak, bilime yönelik olumlu tutumlar kazandırmak ve bu yöndeki motivasyonlarını artırmak amacıyla, toplam 5 haftasonu boyunca çeşitli fen etkinlikleri, fen eğitiminde mühendislik uygulamaları, sanat ve spor etkinlikleri ve arazi çalışmaları gerçekleştirilmiştir. Etkinliklerden bazıları şu şekildedir: Meraklı Bilimciler Arazide: Doğada Gözlem ve Materyal Toplama-Sarıkum, Fen Eğitiminde Mühendislik Uygulamaları, Müzik Etkinliği: Çalarak Söylüyorum ve Eğleniyorum, GPS ile yer tespiti.
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesiII. Bilim ve Sanat Şenliği
Bilim ve sanat şenliğimize ilimizdeki 10 farklı okul öncesi, ilkokul ve ortaokuldan 509 öğrenci katılmıştır. Eğitim Fakültesi öğrencilerinin katkıları ile düzenlenen şenlik boyunca öğrenciler birbirinden farklı materyalleri incelemiş ve çeşitli bilimsel deneyleri yapma fırsatı bulmuşlardır. Ayrıca öğrenciler hafıza oyunları, müzik, resim gibi farklı alanlarda kurulmuş standlarda birçok etkinlikte aktif rol almışlardır. Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi YerleşkesiIII. Bilim ve Sanat Şenliği
Bilim ve sanat şenliğimiz, Sinop ilindeki 23 farklı okul öncesi, ilkokul ve ortaokuldan 1040 öğrencinin katılımı ile gerçekleşmiştir. Projeye merkeze bağlı tüm köy okullarında öğrenim gören öğrencilerin faydalanması sağlanmıştır. Bilim ve Sanat Şenliği’nde katılımcılara Eğitim Fakültesi’nin farklı anabilim dallarında öğrenim gören öğretmen adaylarının yapmış oldukları öğretim materyalleri ve gösteri deneyleri sunulmuştur. Öğrenciler de birbirinden farklı materyalleri inceleme fırsatı bulurken, çeşitli bilimsel deneylerde ve sanatsal faaliyetlerde aktif rol almışlardır. Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi YerleşkesiDurağan'lı Öğrenciler Çocuk Üniversitesi'nde
Etkinlik, Durağan - Çerçiler Şh. Recep Geçer Yatılı Bölge Ortaokulu (DEzavantajlı Bölge Okulu) öğrencilerinin katılımı ile gerçekleştirilmiştir. Programda FeteMM eğitimi kapsamında Legolarla mühendislik uygulamaları, çeşitli bilimsel gösteri deneyleri, sanat etkinliği ve Sinop’un tarihi yerlerinden Sinop Kalesi’ne ziyaret etkinliği gerçekleştirilmiştir. Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yerleşkesi, Sinop Tarihi MekanlarSinop Çocuk Üniversitesi'nden BİLSEM Öğrencileri için Ardunio ile Kodlama Eğitimi
Araştırmada, Sinop Bilim ve Sanat Merkezi öğrencilerinin matematik ve fen derslerinde edindikleri bilgilerin gerçek hayatın içindeki kullanımlarına yönelik deneyim kazanmaları amaçlanmış ve öğrencilerle “Ardunio ile Kodlama Eğitimi” gerçekleştirilmiştir. Araştırma kapsamında öğrencilerin 3 hafta boyunca mühendislik tasarım süreci adımları çerçevesinde, Arduino hazır devre kartlarını programlamayı deneyimlemesi ve fen, teknoloji, mühendislik ve matematik disiplinlerini bir arada kullanacakları proje geliştirmeleri sağlanmıştır. Sinop Bilim ve Sanat MerkeziErfelek'li Çocuklar Çocuk Üniversitesi'nde
Erfelek ilçesinde öğrenim gören ortaokul öğrencilerinin katılımı ile gerçekleştirilen programda öğrencilerin bilim ve sanata yönelik ilgi ve merak geliştirmelerini desteklemek amacıyla fene yönelik gösteri deneyleri, çeşitli böcek ve örümcek türlerinin incelenmesi, ebru yapımı ve müzik ile ilgili çeşitli etkinlikler yapılmıştır. Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi YerleşkesiFen ve Matematik Sokağı
Ortaokul öğrencilerinin bilime ve bilim insanlarına yönelik farkındalıklarını artırmak, üniversite ortamını tanımalarını, bilim insanları ile iletişim kurmalarını sağlamak, fen ve matematik konularına yönelik ilgilerini çekmek ve ilgi çekici projelerle bu dersleri sevdirmeyi amaçlayan bu çalışmada toplam 40 adet proje ve eğitsel oyun, Alanya'nın çeşitli özel ve devlet okullarından gelen yaklaşık 500 öğrenciye sunulmuştur. Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Eğitim FakültesiBilim Şenliği
Alanya Hamit Özçelik Ortaokulu fen bilgisi öğretmeni Hasan Demir tarafından yürütülen TÜBİTAK projesine destek olmak amacıyla, öğretmen adaylarımızla, okulun açık alanında gerçekleştirilen çalışmalara yardımcı olunmuş, ardından bu projeye destek olmak amacıyla okulda bir bilim şenliği gerçekleştirilmiştir. Şenlikte öğrencilerin ilgisini ve merakını artıracak çeşitli fen gösteri deneyleri gerçekleştirilmiş, hafıza oyunları, bilimin doğası etkinlikleri, çim adam hazırlama ve yüz boyama gibi faaliyetler yürütülmüştür. Alanya Hamit Özçelik OrtaokuluEğitim Fakültesi Çalıştayı
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi ile Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü arasında imzalanan protokol çerçevesinde Fakültemiz Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Fen Bilgisi Eğitimi A.B.D öğretim üyeleri tarafından Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı okullarda görev yapan 25 Fen Bilgisi Öğretmenine yönelik bir çalıştay gerçekleştirilmiştir. Araştırmacı bu çalıştayda 'Fen Eğitiminde Modeller' konusunda bir sunum yapmıştır. Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Eğitim FakültesiBİLSEM Öğrencileri Üniversitemizde
Bu etkinlikte Sinop Çocuk Üniversitesi, Bilim ve Sanat Merkezi öğrencilerini üniversiteye konuk etmiştir. Öğrencilerin bilim ve sanata yönelik ilgi ve merak geliştirmelerini desteklemek amacıyla düzenlenen etkinlikte, çeşitli faaliyetler gerçekleştirilmiş, üstün yetenekli öğrenciler keyifli bir gün geçirirken, hem eğlenmiş, hem de öğrenmişlerdir. Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi YerleşkesiGeleceğin Öğretmenleri Gönüllü Ders Veriyor
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü işbirliği ile Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu’nda Eğitim Fakültesi öğrencileri ortaokul öğrencilerine gönüllü ders verme etkinliği düzenlenmiştir. Öğretmen adaylarının gönüllü ders verme talebi doğrultusunda gerçekleşen bu etkinlikte, ortaokul öğrencileri ihtiyaç duydukları dersleri öğretmen adaylarıyla birlikte çalışma imkanı bulmuştur. Sinop Mehmet Akif Ersoy OrtaokuluDergi
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel EğitimDergi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Arçelik A.Ş.