Doktora
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İLKÖĞRETİM (DR),
Scopus Citation-Count | Scopus Cited-by-count | Scopus Toplam Yayın | Scopus Eid Değeri | Scopus Orcid Değeri | Scopus Link |
---|
Google H-index | Google i10-index | Google H-index 2018 | Google i10-index 2018 | Google Atıf | Google Atıf 2018 |
---|
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İLKÖĞRETİM (DR),
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ),
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ,OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ)
Okul öncesi dönem çocuklarının saldırganlık düzeylerinin duygu ifade etme ve duygu düzenleme açısından incelenmesi
Baba dil destek programının çocukların dil gelişimine etkisi
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ, KALE MESLEK YÜKSEKOKULU, PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/KALE MESLEK YÜKSEKOKULU/ÇOCUK BAKIMI VE GENÇLİK HİZMETLERİ BÖLÜMÜ/
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ, EMET MESLEK YÜKSEKOKULU, DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ/EMET MESLEK YÜKSEKOKULU/ÇOCUK BAKIMI VE GENÇLİK HİZMETLERİ BÖLÜMÜ/
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Ders Adı:Erken Çocukluk Eğitiminde Program Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Etik Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Etik Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Eğitim Psikolojisi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Çocuk İstismarı ve İhmali Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Erken Çocuklukta Fen Eğitimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Öğretim Teknolojileri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Öğretim Teknolojileri Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Çocuklarda Sanat ve Yaratıcılık Ders Saati: 2 , Türkçe,Önlisans
Ders Adı:Bilim ve Araştırma Etiği Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Okul Öncesi Eğitime Giriş Ders Saati: 2 , Türkçe,Önlisans
Ders Adı:Erken Çocukluk Eğitimine Giriş Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Etkili İletişim Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Çocuk ve Drama Ders Saati: 3 , Türkçe,Önlisans
Ders Adı:Çocukta Sanat ve Yaratıcılık Ders Saati: 3 , Türkçe,Önlisans
Ders Adı:Sosyal Psikoloji Ders Saati: 4 , Türkçe,Önlisans
Ders Adı:İngilizce II Ders Saati: 6 , İngilizce,Önlisans
Ders Adı:ANNE BABA EĞİTİMİ Ders Saati: 3 , Türkçe,Önlisans
Ders Adı:Çocuk ve Drama Ders Saati: 3 , Türkçe,Önlisans
Ders Adı:ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI Ders Saati: 2 , Türkçe,Önlisans
Alanyazın incelendiğinde stresin, çocukların konsantre olma, istenen şeyleri hatırlama, kendi düşüncelerini kontrol etme ve odaklanama becerilerini zayıflattığı (Thompson, 2014) beynin sağlıklı gelişimi ve bilişsel gelişim üzerine olumsuz etkileri olduğu (Levıtt, 2015) ortaya koyulmaktadır. Çocuklar genellikle 10 yaş civarında stresle başa çıkmak için bazı bilişsel stratejileri uygulayabilir düzeye ulaşır (Saarnı, 1999). Fakat destekleyici tutum içerisinde olmayan ve karmaşa içerisindeki ailelerde çocuklar, strateji kullanamayacak kadar aşırı strese maruz kalabilirler (Klingman, 2006). Buradan hareketle çocukların ne düzeyde stres yaşadıklarının ölçülebilmesi, bu çocuklara yönelik sunulabilecek psikolojik yardım hizmetleri bakımından oldukça önemli görülmektedir. Literatür incelemesinde çocuklara (8-11 yaş) yönelik algılanan stres düzeyini belirleme amaçlı herhangi bir ölçme aracına rastlanmamıştır. Bu nedenle bu projede Çocuklarda (8-11 Yaş) Algılanan Stres Ölçeği Türkçeye uyarlanmış ve geçerlik, güvenirlik çalışmaları tamamlanmıştır.
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesiOkul Öncesi Öğretmen Adayları İçin Bilimsel İçerik Üretme Sürecinde Etik Eğitimi
Okul öncesi öğretmen adaylarına bilimsel içerik üretiminde uyulması gereken etik kuralların uygulamalı olarak kazandırılması
TÜBİTAK PROJESİOkul Öncesi Öğretmen Adayları İçin Bilimsel İçerik Üretme Sürecinde Etik Eğitimi
Okul öncesi öğretmen adaylarına bilimsel içerik üretiminde uyulması gereken etik kuralların uygulamalı olarak kazandırılması
TÜBİTAK PROJESİMeta Analiz ve CMA Eğitimi
Meta analiz tanıtımı, bilim alanına katkıları, CMA programının tüm menülerinin öğrenilmesi ve kullanılması ile bir meta analiz makalesi yazma süreci ile ilgili uygulamalı eğitim. AnkaraTürkçe Erken Dil Gelişimi Testi (TEDİL) Uygulama ve Puanlama Eğitimi
2 yıl 0 aydan 7 yıl 11 aylar arasındaki çocukların alıcı ve ifade edici dil gelişim düzeylerini değerlendirme amacıyla geliştirilen ve Türkçeye uyarlaması yapılan Türkçe Erken Dil Gelişimi Testi’xxnin uygulama ve puanlama eğitimi AnkaraÜstün Yetenekli Çocukların Eğitimi
Prof. Dr. Ümit Davaslıgil Başkanlığında üstün yetenekli çocukların gelişimsel özellikleri, tanısı ve eğitimlerine yönelik seminer. AntalyaTÜBİTAK
TÜBİTAK
TÜBİTAK