Post-Doktora
University of Minnesota, Twin Cities Campus, , ,
Scopus Citation-Count | Scopus Cited-by-count | Scopus Toplam Yayın | Scopus Eid Değeri | Scopus Orcid Değeri | Scopus Link |
---|
Google H-index | Google i10-index | Google H-index 2018 | Google i10-index 2018 | Google Atıf | Google Atıf 2018 |
---|
University of Minnesota, Twin Cities Campus, , ,
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ,OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ PR.
University of Maryland, , ,
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ (DR),
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ),
Anaokuluna devam eden çocukların oyun davranışları ve oyunlarında ortaya çıkan zorbalık davranışlarının incelenmesi
Ankara’da yaşayan altı yaşındaki yabancı uyruklu çocuklarla Türk çocuklarının aile resimlerinin incelenmesi
University of Minnesota, Twin Cities Campus, College of Education and Human Development,
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
University of Maryland, College Park, College of Education,
University of Minnesota, Twin Cities Campus, The Institute of Child Development,
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
Ders Adı:Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi Ders Saati: 2 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Yüksek Lisans Danışmanlık Ders Saati: 2 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Erken Çocukluk Eğitimine Giriş Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Kapsayıcı Eğitim Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Çocuk Psikolojisi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Erken Çocukluk Döneminde Oyun ve Oyun Araştırmaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Okula Uyum ve Erken Okur Yazarlık Eğitimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Eğitimde Program Geliştirme Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Okula Uyum ve Erken Okur Yazarlık Eğitimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Çocuk Psikolojisi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Çocuk Psikolojisi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Çocuk Psikolojisi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Erken Çocukluk Döneminde Oyun ve Oyun Araştırmaları Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Okul Dışı Öğrenme Ortamları Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Farklı Ülkelerde Erken Çocukluk Eğitimi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Farklı Ülkelerde Erken Çocukluk Eğitimi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Erken Çocuklukta Sanat Eğitimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi Ders Saati: 2 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Yüksek Lisans Seminer Ders Saati: 2 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Yüksek Lisans Danışmanlık Ders Saati: 8 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Öğretmenlik Uygulaması Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Erken Çocuklukta Anne Baba Çocuk İlişkisi Ders Saati: 3 , Türkçe,Yüksek Lisans
Ders Adı:Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Kariyer Planlama ve Geliştirme Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Erken Çocuklukta Oyun Gelişimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Kapsayıcı Eğitim Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Topluma Hizmet Uygulamaları Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Erken Çocuklukta Oyun Gelişimi ve Eğitimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Çocuk Kültürü Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Çocuk Hakları Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Türk Kültüründe Çocuk ve Eğitim Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi Ders Saati: 2 , Türkçe,Önlisans
Ders Adı:Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Çocuk Kültürü Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Çocuk Ruh Sağlığı Ders Saati: 3 , Türkçe,Önlisans
Ders Adı:Çocuk Edebiyatı ve Medya Ders Saati: 4 , Türkçe,Önlisans
Ders Adı:Çocuk ve Oyun Ders Saati: 3 , Türkçe,Önlisans
Ders Adı:Oyun ve Oyun Materyalleri Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
AK Parti Çevre, Şehir ve Kültür Başkanlığı, Çocuk Dostu Şehirler Projesi
Diğer (Ulusal)
Yerleşik yabancı okul öncesi dönem çocuklarının eğitim süreçlerine daha etkili bir şekilde katılmasını ve çokkültürlülük/önyargı karşıtı program temelinde öğrenme süreçlerini planlamayı amaçlamaktadır
Diğer (Ulusal)Assessing Aggression, Temperament and Attachment in Preschool
Diğer (Uluslararası)
45-60 aylık okul öncesi dönemdeki çocuklara ve onların ailelerine “Turtle Program” ve Oyunla Kolaylaştırılmış Sosyal Beceriler (Social Skills and Facilitated Play) ve ayrıca Cool Little Kids adlı programlar uygulanarak davranışsal tutukluk/ketlenme (behavioral inhibition) mizaç özelliği olan okul öncesi dönemdeki çocuklar için uygun olan erken müdahale programı uygulanarak çocukların sosyal davranışlarına ve ailenin çocuk yetiştirme tutum ve uygulamalarına olan etkisini ortaya koymak ve farklı programların etkililiğini sınamaktır.
Diğer (Uluslararası)Kimlikli Bebekler Yaklaşımı Uygulayıcı Eğitimi
Kimlikli Bebekler Yaklaşımının uygulamalı eğitimi ÇanakkaleDoğada Öğreniyorum. Orman Anaokullarına Giriş - Birinci Aşama Sertifika
Orman anaokulları ve sınıf dışı eğitime giriş niteliğindeki bu kurs orman anaokullarının temel özelliklerini, çocukların yanı sıra yetişkinlerin doğayla yeniden nasıl bağ kurabileceklerinin hem teori hem de pratik eşliğinde vermeyi amaçlamaktadır. AntalyaTraining of Early Childhood Observation System
Yök Bursu ile University of Minnesota The Institute of Child Development’da bulunduğum sırada doktora çalışmamda kullanacağım erken çocukluk gözlem sistemi uygulamalı eğitimini Prof.Dr. Nicki R. Crick ve Dr. Peter Raltson’dan aldım. University of MinnesotaNAEYC Teacher Training Education
Yök bursu ile University of Minnesota The Institute of Child Development ’da bulunduğum zaman üniversiteye bağlı anaokulunda gönüllü çalışmam ve eğitim gözlemi yapmam için kurum yöneticisi tarafından verilen ve o eyalet için kurumda çalışan her kişinin alması zorunda olduğu eğitimler University of Minnesota Child Care CenterTraining of ”The Play Observation Scale”
Prof.Dr. Kenneth H. Rubin ve Prof.Dr. Robert Coplan tarafından oyun gözlem ölçeğinin eğitimi post doktora eğitimim sırasında aldım. University of MarylandValues of the Reggio Emilia Approach. Reggio Children-Italy, Webinar. 17th December, 2020.
Reggio Uygulamaları hk. OnlineChild Image and Environment in Reggio Emilia Approach, Reggio Children-Italy, Webinar.19th February 2021
Reggio Uygulamaları hk. OnlineReggio Children Approach Training by Reggio Children. How is the “Progettazione” educational action shaped by design thinking? Reggio Children-Italy, Webinar-29th March 2021.
Reggio Uygulamaları hk. OnlinePlayful Schools Online (May 2021), Pop-Up Adventure Play
Oyun Dostu Ortamları kurmak için alınan bir eğitim OnlinePlayworker Development Course (June 2021- to Present), Pop-Up Adventure Play
Playworkerlik gelişimi konusunda alınan bir eğitim OnlineHacking Process: Some Advanced and Undocument Applications in Mediations and Moderation Analysis
Aracı, Düzenleyici ve Durumsal Etki Analizleri hakkında 8 saatlik bir kurs New YorkTraining Trainers for Human Rights Education with Children
Çocuklar için İnsan hakları eğitimi konusunda eğitici eğitimi İstanbul Bilgi Üniversitesi Çocuk ÇalışmalarıDenver II Gelişimsel Tarama Testi
Denver II gelişimsel tarama testinin uygulamalı eğitim programı Hacettepe Üniversitesi Tıp FakültesiIntroducation to MPLUS: How to get started
ECDP 2017 kongresinde kapsamında MPLUS eğitimi-çalıştayına katıldım. MPLUS programı ile ilgili uygulamalı analizler gerçekleştirdim. Utrecht-The NetherlandsMeta Analiz Atölyesi
Bahçeşehit Üniversitesi Araştırma Yöntemleri Okulu tarafından düzenlenen ve Prof.Dr. Selçuk Şirin tarafından verilen meta analiz atölyesinde meta analizin ne olduğu ve araştırmalarda nasıl kullanılacağı hakkında Bahçeşehir ÜniversitesiTürkiye’de Erken Çocukluk Eğitiminde Yeni Yönelimler: Kalite, Erişim, Hakkaniyet
Okul Öncesi Eğitimin Güçlendirilmesi Projesi kapsamında düzenlenen çalıştay ve konferans. AnkaraSocial Skills and Facilitated Play Program
Okul öncesi dönemde sosyal ketlenme yaşayan çocuklar için hazırlanmış bu programın post doktora yaparken eğitimini aldım. Eğitim Prof.Dr. Robert Coplan tarafından verilmiştir. University of MarylandSınıfta Öğretmen-Çocuk İşbirliği
Prof.Dr. Artin Göncü tarafından verilen bu çalışayda sınıfta öğretmen çocuk işbirliği konusunda çalışıldı Hacettepe ÜniversitesiErken Çocukluk Eğitiminde Çocuk Oyunlarının Rolü
Prof.Dr. Artin Göncü liderliğinde düzenlenen bu çalıştayda çocuk oyunlarının önemi ve olması gereken oyun araştırmaları hakkında çalışıldı. Hacettepe ÜniversitesiSustainable Life Children: Early Childhood Education for Sustainable Development and Architecture
Sürdürülebilir Yaşam ve Çocuklar: Sürdürülebilir Kalkınma ve Mimarlık için Erken Çocukluk Eğitimi konusunda Ankara ÜniversitesiYazı Yazmanın Ergonomisi
Stablo sponsorluğunda düzenlenen çalıştayda yazı yazmanın ergonomisi hakkında bilgi verilmiştir. Ankara ÜniversitesiPortage 1. Düzey Eğitimi Workshop
Erken tanı ve değerlendirmede kullanılan Portage 1. düzey kursu Çocuk Gelişimi Destekleme (PORTAGE) DerneğiEğitim Hakkı ve Gelecek Perspektifleri. 80.yıl Uluslarası Eğitim Forumu
TED tarafından düzenlenen çalıtştayda eğitimin geleceği hakkında tartışılmıştır. TEDSosyokültürel Bağlamda Gelişim Araştırmalarında Yaklaşımlar ve Yöntemler Çalıştayı
Prof.Dr. Artin Göncü ile çalıştay yürütülmüş ve yaklaşımlar ve yöntemler aktif bir şekilde tartışılmıştır. Ankara ÜniversitesiÇocuk Çizimlerinin Projektif Değerlendirilmesi
İnsan Çiz, Aile Çiz, Ağaç Çiz, K-H-T-P Çizim Testlerinin uygulanması ve değerlendirilmesi Rorschach ve Projektif Testler DerneğiDergi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim BilimleriDergi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel EğitimDergi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel EğitimDergi
Research in Psychology and Behavioral Sciences
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gelişim PsikolojisiTÜBİTAK
YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
The National Association For The Education Of Young Children (NAEYC)
TÜBİTAK
TÜBİTAK
TÜBİTAK
The Society for Research in Child Development
TÜBİTAK
TÜBİTAK
The World Organisation for Early Childhood Education (OMEP)