Yüksek Lisans
TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, MATEMATİK (YL) (TEZLİ),
Scopus Citation-Count | Scopus Cited-by-count | Scopus Toplam Yayın | Scopus Eid Değeri | Scopus Orcid Değeri | Scopus Link |
---|
Google H-index | Google i10-index | Google H-index 2018 | Google i10-index 2018 | Google Atıf | Google Atıf 2018 |
---|
TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, MATEMATİK (YL) (TEZLİ),
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, BALIKESİR NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR.,
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, MATEMATİK (DR),
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ, MÜHENDİSLİK VE DOĞA BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ/MÜHENDİSLİK VE DOĞA BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/MATEMATİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ/UYGULAMALI MATEMATİK ANABİLİM DALI/
GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ, MÜHENDİSLİK VE DOĞA BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ/MÜHENDİSLİK VE DOĞA BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/MATEMATİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ/UYGULAMALI MATEMATİK ANABİLİM DALI/
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ, KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ/FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ/MATEMATİK BÖLÜMÜ/UYGULAMALI MATEMATİK ANABİLİM DALI/
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ, KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ/FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ/MATEMATİK BÖLÜMÜ/UYGULAMALI MATEMATİK ANABİLİM DALI/
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ, REKTÖRLÜK, KAFKAS ÜNİVERSİTESİ/REKTÖRLÜK/
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ
GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ
GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ
Ders Adı:MATEMATİK 3 Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Matematiksel Modelleme Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:KISMİ DİFERENSİYEL DENKLEMLER Ders Saati: 5 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Bitirme Tezi Ders Saati: 2 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Mühendislik Matematiği Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:İntegral Denklemler Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Kompleks Analiz Ders Saati: 5 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Kompleks Analiz Ders Saati: 5 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Kısmi Diferensiyel Denklemler Ders Saati: 5 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:ANALİZ 2 Ders Saati: 6 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:ANALİZ 1 Ders Saati: 6 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:İşletme Matematiği 2 Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:İşletme Matematiği 1 Ders Saati: 3 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Matematik 2 Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Mühendislik Matematiği Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Mühendislik Matematiği Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Mühendislik Matematiği Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Analiz 2 Ders Saati: 6 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Analiz 2 Ders Saati: 6 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Analiz 1 Ders Saati: 6 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Analiz 1 Ders Saati: 6 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Matematik 3 Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Matematik 3 Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Matematik 1 Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
Ders Adı:Matematik 1 Ders Saati: 4 , Türkçe,Lisans
COVID-19 için Matematiksel Modellemeler ve Analizleri
Sağlık, Matematik Modelleme
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesiD wave Süperiletkenler için Sıcaklık ve Zaman Bağımlı Ginzburg Landau Modeli
Süperiletkenlik
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesiUzamsal beceri uzaydaki nesnelerin zihinde canlandırılabilmesi farklı açılardan tanınabilmesi bütün olarak ya da parçalarının ayrı ayrı hareket ettirilebilmesi becerilerinin bütünü olarak tanımlanmaktadır Bireylerin günlük hayatlarındaki birçok aktivede başvurdukları uzamsal becerinin bilimsel alanlarda da önemi tartışılmaz bir gerçektir Özellikle mühendislik alanında başarılı işler gerçekleştirebilmek iyi gelişmiş uzamsal beceriler gerektirmektedir Çalışmanın amacı mühendislik fakültesinin farklı bölümlerde öğrenim gören öğrencilerin uzamsal becerilerini geometriye yönelik öz yeterlik algılarını ve bunlar arasındaki ilişkiyi cinsiyet bölüm öğrenim seviyesi matematik ve teknik çizim resim başarısı açısından incelemektir
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesiDergi
İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı->MatematikDergi
Journal of Basic and Applied Research international
Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı->MatematikTÜBİTAK
TÜBİTAK
TÜBİTAK
TÜBİTAK
TÜBİTAK
TÜBİTAK