Yüksek Lisans
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, OTOMOTİV MÜHENDİSLİĞİ (YL) (TEZSİZ) (İÖ),
Scopus Citation-Count | Scopus Cited-by-count | Scopus Toplam Yayın | Scopus Eid Değeri | Scopus Orcid Değeri | Scopus Link |
---|
Google H-index | Google i10-index | Google H-index 2018 | Google i10-index 2018 | Google Atıf | Google Atıf 2018 |
---|
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, OTOMOTİV MÜHENDİSLİĞİ (YL) (TEZSİZ) (İÖ),
İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, KİMYA-METALURJİ FAKÜLTESİ, METALURJİ VE MALZEME MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ,METALURJİ VE MALZEME MÜHENDİSLİĞİ PR.
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, MAKİNE MÜHENDİSLİĞİ (DR),
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ, ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ/MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ/MAKİNE MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ/MAKİNE TEORİSİ VE DİNAMİĞİ ANABİLİM DALI/
ABDULLAH GÜL ÜNİVERSİTESİ, MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ, ABDULLAH GÜL ÜNİVERSİTESİ/MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ/MAKİNE MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ/MAKİNE MÜHENDİSLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)/
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ, MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ, BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ/MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ/MAKİNE MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ/MAKİNE TEORİSİ VE DİNAMİĞİ ANABİLİM DALI/
Ders Adı:Theory of Machines I Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Mechanical Engineering Laboratory II Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Theory of Machines II Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Mechanical Vibrations Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Introduction to Automotive Engineering Ders Saati: 4 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Advanced Dynamics Ders Saati: 3 , İngilizce,Yüksek Lisans
Ders Adı:Control Systems Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Mechanical Engineering Design Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Mechanical Engineering Laboratory I Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Theory of Machines I Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Master Special Studies Ders Saati: 4 , İngilizce,Yüksek Lisans
Ders Adı:Master Seminar Ders Saati: 2 , İngilizce,Yüksek Lisans
Ders Adı:Graduation Project Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Mechanical Engineering Laboratory II Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Theory of Machines II Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Mechanical Vibrations Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Vehicle Noise and Vibration Ders Saati: 3 , İngilizce,Yüksek Lisans
Ders Adı:Advanced Vibrations Ders Saati: 3 , İngilizce,Yüksek Lisans
Ders Adı:Mechanical Engineering Laboratory II Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Theory of Machines II Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Control Systems Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Mechanical Engineering Laboratory I Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Dynamics Ders Saati: 4 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Undergraduate Research III Ders Saati: 1 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Capstone I Ders Saati: 6 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Machine Theory II Ders Saati: 4 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Vibration Engineering Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Undergraduate Research II Ders Saati: 1 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Undergraduate Research I Ders Saati: 1 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Capstone II Ders Saati: 6 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Capstone I Ders Saati: 6 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Machine Theory I Ders Saati: 4 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Dynamics Ders Saati: 4 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Experimental Engineering Ders Saati: 5 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Vibration Engineering Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Modeling and Controlling of Dynamic Systems Ders Saati: 4 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Machine Theory II Ders Saati: 4 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Experimental Engineering Ders Saati: 5 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Machine Theory I Ders Saati: 4 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Dynamics Ders Saati: 4 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:Mechanical Vibrations Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Ders Adı:System Dynamics and Control Ders Saati: 3 , İngilizce,Lisans
Araçlarda kabin içi gürültünün deneysel ve sayısal olarak modellenmesi
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Bu projede Renault Fluence araçların K4M motorlu versiyonları üzerinde 50–200 Hz aralığında çalışılmıştır. Bu frekans aralığı düşük frekanslı uğultu problemlerinin görüldüğü aralıktır. Aracın akustik ve titreşim özelliklerinin iyileştirilmesinin hedeflendiği bu çalışmada deneysel ve hesaplamalı yöntemlerin bir arada kullanıldığı bir yaklaşım benimsenmiştir.Hesaplamalı analizlerde kullanmak üzere aracın sonlu eleman modeli oluşturulmuş ve model üzerinden yapısal ve akustik modlar hesaplanmıştır. Aracın yapısal modları deneysel olarak da hesaplanmış ve bilgisayar ortamında oluşturulan model deneysel bulgulara göre güncellenmiştir. Ayrıca, deneysel olarak transfer yolu ve panel katkı analizleri yapılmıştır. Elde edilen deneysel veriler ve gerçekleştirilmiş olan hesaplamalı analizlerin neticesinde tasarım aşamasında öngörülememiş olan düşük frekanslı uğultu probleminin nedenleri teşhis edilmiş ve bu teşhisten hareketle modifikasyon önerilerinde bulunulmuştur.
Sanayi Bakanlığı (SAN-TEZ) PROJESİVectio T10 tipi otobüslerde aktarma organlarındaki gürültü ve titreşimin ölçülmesi
ARAŞTIRMA PROJESİ
Dergi
International Journal of Advances on Automotive and Technology
Mühendislik Temel Alanı->Otomotiv MühendisliğiDergi
International Journal of Advances on Automotive and Technology
Mühendislik Temel Alanı->Otomotiv MühendisliğiDergi
Gazi Üniversitesi Mühendislik Mimarlık Fakültesi Dergisi
Mühendislik Temel Alanı->Makine MühendisliğiDergi
INDIAN JOURNAL OF ENGINEERING AND MATERIALS SCIENCES
Mühendislik Temel Alanı->Makine Mühendisliği