Doç. FATMA KALKAN

Genel Bilgiler

Kurum Bilgileri

  • Kurum Bilgi EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ, EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI
  • UnvanDOÇENT

İletişim Bilgileri

  • Ofis EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
  • AdresEĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

Biyografi

Scopus Bilgiler

Scopus Citation-Count Scopus Cited-by-count Scopus Toplam Yayın Scopus Eid Değeri Scopus Orcid Değeri Scopus Link

Google Scholar Bilgiler

Google H-index Google i10-index Google H-index 2018 Google i10-index 2018 Google Atıf Google Atıf 2018

Araştırma Alanları

Eğitim Yönetimi

Eğitim Bilgileri

Eğitim Bilgileri

  • Yüksek Lisans

    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ EĞİTİM YÖNETİMİ VE DENETİMİ (YL) (TEZLİ),

    2010 2007
  • Doktora

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM YÖNETİMİ VE DENETİMİ (DR),

    2015 2011
  • Lisans

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ,İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR.

    2006 2002

Yaptığı Tezler

  • EĞİTİM BİLİMLERİ EĞİTİM YÖNETİMİ VE DENETİMİ (YL) (TEZLİ)

    Milli Eğitim Bakanlığı bilişim sisteminin bir alt bilişim sistemi olarak e-okul uygulamasına ilişkin ilköğretim okullarındaki yönetici, öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri

    DOÇ. DR. İLHAN GÜNBAYI , 2010
    2010 2007
  • EĞİTİM YÖNETİMİ VE DENETİMİ (DR)

    İlköğretim okullarında mesleki öğrenme topluluğu ile bürokratik yapı ve örgütsel güven arasındaki ilişki

    PROF. DR. AYŞE OTTEKİN DEMİRBOLAT , 2015
    2015 2011
  • MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

    , 2006
    2006 2002

Yabancı Diller

  • İngilizce : 2014, YDS, 87,50000

Deneyimler

Akademik Unvanlar

Yönetimsel Görevler

Verilen Dersler

  • 2019-2020

    Ders Adı:Eğitim Hukuku ve Eğitim Sosyolojisi Ders Saati: 6 , Türkçe,Lisans

Yayınlar & Eserler

MAKALELER

Development of Teacher Support Scale for Secondary School Students (TSSSSS): A Validity and Reliability Study

KALKAN FATMA, CEMALOĞLU NECATİ International Journal of Contemporary Educational Research,cilt.10, ss.293-311, 2023 (Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List dergi )

The Relationship Between Empowering Leadership Behaviors of School Principals and Teachers' Self-Efficacy Perceptions and Job Satisfaction Levels

DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA TED EĞİTİM VE BİLİM,cilt.46, ss.105-123, 2021 (SSCI dergi )

Views of Secondary School Students on Ideal Teacher Qualifications: A Phenomenological Analysis

KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE),cilt.10, ss.317-329, 2021 (ERIC dergi )

İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Müdür Desteği Algıları ile Kolektif Sorumluluk Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Karma Yöntem Araştırması

DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.22, ss.1164-1217, 2021 (TR DİZİN dergi )

Öğretmenlerin Müdür Desteği Algıları ile Okulların Akademik İyimserlik Düzeyleri Arasındaki İlişki

KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE Yaşadıkça Eğitim Dergisi,cilt.35, ss.441-458, 2021 (TR DİZİN dergi )

The Effect of Gender on Student Burnout: A Meta-Analysis Study

KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE International Online Journal of Educational Sciences,cilt.13, ss.1464-1485, 2021 (H.W.Wilson dergi )

The Relationships between School Climate School Belonging and School Burnout in Secondary School Students

KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE International Journal of Contemporary Educational Research,cilt.8, ss.59-79, 2021 (ERIC dergi )

The Relationship between Organisational Support and Teacher Leadership Perceptions of High School Teachers

DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA Kastamonu Education Journal,cilt.29, ss.987-999, 2021 (TR DİZİN dergi )

The Relationship Between Teachers' Self-Efficacy Beliefs and Job Satisfaction Levels: A Meta-Analysis Study

KALKAN FATMA TED EĞİTİM VE BİLİM,cilt.45, ss.317-343, 2020 (SSCI dergi )

The Effect of Gender on School Administrators and Teachers' Perceptions of Learning Organization: A Meta-Analysis Study

KALKAN FATMA TED EĞİTİM VE BİLİM,cilt.42, ss.165-183, 2017 (SSCI dergi )

Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Okulu Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri ile Örgütsel Sinizm Arasındaki İlişki

GÜÇLÜ NEZAHAT, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi,cilt.37, ss.177-192, 2017 (TR DİZİN dergi )

Relationship between Professional Learning Community, Bureaucratic Structure and Organisational Trust in Primary Education Schools

KALKAN FATMA Educational Sciences: Theory & Practice,cilt.16, ss.1619-1637, 2016 (SSCI dergi )

İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Mesleki Öğrenme Topluluğu Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelemesi

KALKAN FATMA Journal of Turkish Studies,cilt.10, ss.847-868, 2015 (TR DİZİN dergi )

Yükseköğretim Öğrencilerinin Tüketim Değerleri İle Memnuniyet Düzeyleri Arasındaki İlişki

CEMALOĞLU NECATİ, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE Gaziantep University Journal of Social Sciences,cilt.13, ss.493-514, 2014 (TR DİZİN dergi )

The Relationship between Teachers’ Bureaucratic Structure and Collective Efficacy Perceptions

DEMİRBOLAT AYŞE, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE Journal of Teaching and Education,cilt.3, ss.493-507, 2014 (INDEX COPERNICUS dergi )

Examining the Relation between Humor Acts of School Principals and Teachers’ Exposure Level to Mobbing and Organizational Cynicism Based on the Perceptions of Teachers

CEMALOĞLU NECATİ, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, ÇİLEK ADEM International Journal of Teaching and Education,cilt.2, ss.2-17, 2014 (RESEARCHBIB dergi )

Milli Eğitim Bakanlığı Bilişim Sisteminin Bir Alt Sistemi Olarak E-Okul Uygulamasına İlişkin İlköğretim Okullarındaki Yönetici, Öğretmen, Öğrenci ve Veli Görüşleri: Bir Durum Çalışması

GÜNBAYI İLHAN, KALKAN FATMA İlköğretim Online,cilt.12, ss.1-22, 2013 (TR DİZİN dergi )

İlköğretim Okulu Müdürlerinin Destekleyici Davranışları ile Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki

GÜNBAYI İLHAN, DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi,cilt.19, ss.575-602, 2013 (TR DİZİN dergi )

KONFERANS & SEMPOZYUM & HAKEMLİ KONGRE & ULUSAL TOPLANTI & BİLDİRİ KİTAPLARINDA YER ALAN YAYINLAR

Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik Algıları ve Disiplin Anlayışları Arasındaki İlişki DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA

EYFOR XI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, TÜRKİYE , ss.399-, 2020.12.01

Okul Müdürlerinin Destekleyici Davranışları ve Öğretmenlerin Kolektif Sorumluluk Algıları Arasındaki İlişki KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Yalova, TÜRKİYE , ss.99-100, 2019.02.01

Ortaokul Öğrencilerinin İdeal Öğretmen Niteliklerine İlişkin Bilişsel Kurguları: Repertory Grid Tekniğine Dayalı Fenomenolojik Çözümleme KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, TÜRKİYE , ss.1190-1192, 2018.04.01

Okulda Öğrencileri Anlamanın Bir Yolu: “Keşke” nin Kullanımı Üzerine Nitel Bir Çalışma KALKAN FATMA, TÜRK NİLAY, DAĞLI EMİNE

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, TÜRKİYE , ss.820-821, 2017.10.01

İşitme Yetersizliği Olan Kaynaştırma Öğrencilerine Yönelik Tutumların İyileştirilmesinde Normal Gelişim Gösteren Öğrencilere Sunulan Etkinliklerin Etkisi DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, TÜRKİYE , ss.2928-2931, 2017.04.01

Cinsiyetin Okul Müdürlerinin ve Öğretmenlerin Öğrenen Örgüt Algıları Üzerine Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması KALKAN FATMA

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, TÜRKİYE , ss.207-208, 2016.04.01

İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Okul Yöneticilerinin Mizah Davranışlarına İlişkin Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi ÇALIK TEMEL, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, TÜRKİYE , ss.199-200, 2015.04.01

İlköğretim Kademesindeki Öğrenci Velilerinin İlköğretimden Beklentilerinin Değerlendirilmesi DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA, SOYSAL MUSTAFA

EYFOR V. Eğitim Yönetimi Forumu, Konya, TÜRKİYE , ss.309-310, 2014.09.01

Ortaokul Müdürlerinin Destekleyici Davranışlarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi ÇALIK TEMEL, DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA

VI. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, İstanbul, TÜRKİYE , ss.92-, 2014.06.01

Ortaokul Müdürlerinin Mesleki Öğrenme Topluluğu Yaratmada Rollerine İlişkinin Görüşleri ÇALIK TEMEL, DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA

9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, TÜRKİYE , ss.258-259, 2014.05.01

Eğitim Fakültelerinin Yeniden Yapılandırılmasının Değerlendirilmesi KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, ÇİLEK ADEM, YAVUZ İBRAHİM, SOYSAL MUSTAFA

Cumhuriyetin Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi, Antalya, TÜRKİYE , ss.837-848, 2014.01.01

Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Okulu Öğretmenlerinin Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri ile Örgütsel Sinizm Arasındaki İlişki GÜÇLÜ NEZAHAT, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, TÜRKİYE , ss.229-232, 2013.11.01

İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Algıladıkları Örgütsel Destek ile Örgütsel Güven Arasındaki İlişki ÇALIK TEMEL, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, TÜRKİYE , ss.164-165, 2013.11.01

İnsan Kaynakları Yönetiminde Bilgi Sistemleri ve E- Uygulamalar KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, ÇİLEK ADEM, YAVUZ İBRAHİM

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, TÜRKİYE , ss.189-191, 2013.11.01

Değerler Eğitiminin Değerlendirmesi: Öğrencilerin Gözünden Değerler Eğitimi ŞEREN MEHMET, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, YAVUZ İBRAHİM

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, TÜRKİYE , ss.29-, 2013.09.01

Serbest Kıyafet Uygulamasına Dair Ortaokul Öğrencilerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA, ŞENER NAZAN, DURSUN BÜLENT, BOZKURT BALCI SÜHEYLA

EYFOR IV. Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, TÜRKİYE , ss.37-, 2013.09.01

Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Kurumlarında Sürdürülebilir Kalkınmaya Yönelik Öğrenci Tutumlarının Değerlendirilmesi ÇALIK TEMEL, DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA, ÇİLEK ADEM

EYFOR IV. Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, TÜRKİYE , ss.7-, 2013.09.01

Öğretmen Algılarına Göre Okul Yöneticilerinin Mizah Davranışları ile Öğretmenlerin Yıldırma (Mobbing) Yaşama Düzeyleri ve Örgütsel Sinizmleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi CEMALOĞLU NECATİ, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE, ÇİLEK ADEM

EYFOR IV. Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, TÜRKİYE , ss.57-, 2013.09.01

Relationship between Perpections of Primary School Teachers’ Workplace Bullying and Organizational Cynicism CEMALOĞLU NECATİ, DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA, ÇİLEK ADEM, YAVUZ İBRAHİM

7th International Academic Conference, Prag, ÇEK CUMHURİYETİ , ss.112-, 2013.08.01

Türkiye'de Kaynaştırma Eğitimi Sorunlarının Çözümüne İlişkin Politika ve Uygulama Önerileri ŞEREN MEHMET, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE

XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, TÜRKİYE , ss.-, 2013.05.01

Sustainable Development for Educational and Its Refraction in Turkey CEMALOĞLU NECATİ, KALKAN FATMA

International Symposium on Science Center and Sustainable Development, İstanbul, TÜRKİYE , ss.13-, 2012.06.01

İlköğretim Okullarında Değerlere Göre Yönetim ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişki ÇALIK TEMEL, DAĞLI EMİNE, KALKAN FATMA

7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, TÜRKİYE , ss.373-374, 2012.05.01

Doktora Öğrencilerinin Akademik Danışmanlıkla İlgili Görüş ve Beklentilerinin Değerlendirilmesi DAĞLI EMİNE, KASALAK GAMZE, KALKAN FATMA, GÜZELBAYRAM ŞEBNEM

V. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Ankara, TÜRKİYE , ss.43-, 2011.10.01

Stratejik Planlamaya ve Uygulamalarına İlişkin Ortaöğretim Okulundaki Yöneticilerin Görüşleri KALKAN FATMA, KASALAK GAMZE

20. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, TÜRKİYE , ss.209-210, 2011.09.01

Mesleki Gelişim Portföyü KALKAN FATMA

1. Uluslararası Katılımlı Ulusal Eğitim Denetimi Sempozyumu, Ankara, TÜRKİYE , ss.179-193, 2010.05.01

Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantı Tutanaklarına Göre İlköğretim Matematik Dersinin Planlanmasında Alınan Kararların Analizi KALKAN FATMA

18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, TÜRKİYE , ss.556-559, 2009.09.01

Ortaokul Öğrencilerinin Denetim Olgusuna İlişkin Görüşleri ÇALIK TEMEL, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE

V. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Sempozyumu, Kahramanmaraş, TÜRKİYE , ss.-,

Eğitim Müfettişlerinin Kadın Yöneticilere Bakış Açılarındaki Metaforik Farklılıklar KALKAN FATMA, KASALAK GAMZE

VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Magosa, KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ , ss.-,

The Relationship Between Bureaucratic Structures of Secondary Schools and Collective Efficacy of Teachers DEMİRBOLAT AYŞE, KALKAN FATMA, DAĞLI EMİNE

International Conference for Academic Disciplines, Venedik, İTALYA , ss.-,

KİTAP & KİTAP BÖLÜMLERİ

Eğitim, Sistem ve Türk Eğitim Sistemi KALKAN FATMA

Eğitime Giriş, Hali Servet, Töre Esra,Editör, Pegem Akademi Ankara, ss.234-276, 2021

Veriye Dayalı Karar Veri Madenciliğinin Kullanılması KALKAN FATMA

Veriye Dayalı Yönetim, Cemaloğlu Necati,Editör, Pegem Akademi Ankara, ss.55-90, 2021

Veriye Dayalı Karar Vermede (Eğitimsel) Veri Madenciliğinin Kullanımı: Örnek Uygulamalar KALKAN FATMA

Veriye Dayalı Yönetim, Cemaloğlu Necati,Editör, Pegem Akademi Ankara, ss.91-109, 2021

Veriye Dayalı Karar Vermede Kullanılan Yöntemler KALKAN FATMA

Veriye Dayalı Yönetim, Cemaloğlu Necati,Editör, Pegem Akademi Ankara, ss.55-92, 2019

Editörlükler

Bilimsel Çalışmalar

BİLİMSEL ÇALIŞMALAR

Bilimsel Üyelikler & Hakemlikler

BİLİMSEL ÜYELİKLER

BİLİMSEL HAKEMLİKLER

Sanatsal Faaliyetler

Sanatsal Faaliyetler

Başarılar

ÖDÜLLER

YÖKSİS ATIFLAR

  • 2021 Yılı Atıf Sayısı :0

Duyuru & Doküman

Duyurular

Dokümanlar

Diğer Faaliyetler

DİĞER FAALİYETLER