Strategies for Business Sustainability in a Collaborative Economy
Yayın Yazar : ÇAL BETÜL
Yayın Türü : Bilimsel Kitap
Basım Tarihi : 2020
Yayınevi : IGI Global
Editör : Ramona-Diana Leon
Bölüm : Firm-Specific Moderators in Recovery from Brand Scandals: Insight into Consumer Markets and Capital Markets
ISBN Numarası : 9781799845430
Sayfa Sayıları : ss.122-140
Anahtar Kelimeler : Marka skandalları,Marka değeri,Yatırım pazarları,Tüketim pazarları,Bilgi asimetrisi,Paydaş Teorisi
Erişim Türü : 3
Alan Bilgisi : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Dili : İngilizce
Diğer : Uluslararası , Bölüm(ler) , 1 . basım , İngilizce , AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ , Hershey PA
Yayın Link :