Editör
Yayın Yazar : ÇAL BETÜL, CEBECİ İPEK
Yayın Türü : Kitap Editör
Basım Tarihi : 2023
ISBN : 9786253984328
Anahtar Kelimeler : Hizmet sektörü, Hizmet işletmeleri , dijitalleşme
Erişim Türü : Basılı
Alan Bilgisi : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Hizmet Pazarlaması>Tüketici Davranışları>Müşteri İlişkileri Yönetimi>Hizmet sektörü, Hizmet işletmeleri , dijitalleşme
Yayın Dili: Türkçe
Diğer: Uluslararası
Alan Bilgisi : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Hizmet Pazarlaması>Tüketici Davranışları>Müşteri İlişkileri Yönetimi>Hizmet sektörü, Hizmet işletmeleri , dijitalleşme